Gå til innhold

Problem med å se filmsnutter i nettlesere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har et lite problem med morro videoer, og andre små videoer fra inet sider....

Det har seg slik at når jeg skal se små filmsnutter fra internett sider, så får jeg feilmelding, og nettleseren henger seg, eller bare lukkes automatisk.

Hva er det jeg må gjøre for at jeg kan se sånne små filmsnutter fra inet??

Om det i det hele tatt er noe jeg kan gjøre.

Endret av MagnusK
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken nettleser har du, og hvilken feilmelding får du? Uten det blir det umulig å hjelpe deg.

Btw; det er brudd på tre-ords-regelen i topic.

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)

jeg har prøvd i opera, mozilla, og internett explorer. feilmeldingen jeg får lyder noe sånt som "Programmet har utført en ulovlig handling, og må lukkes." enkelt og greit, så lukkes bare programmet uten noe mer.

Jeg har prøvd å oppgradere opra og internett exploer, men det hjelper ikke. Og jeg har siste verson av Firefox.

Edit; leif

Endret av MagnusK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...