Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+98123897187934

Vet ikke om dette er rette tråd:

Kan dere legge inn mulighet for å velge hvilke webshops man ønsker/ikke ønsker i listen? Jeg vil f.eks. bare handle hos etablerte webshopper, som Komplett, Netshop, MPX, PC-utstyr mv. (uten at jeg ønsker å kommentere valg av webshop videre).

Uansett hadde det vært fint å kunne fjerne webshopper med "juksepriser" fra listen.

Lenke til kommentar

Jepp filter og slikt hadde vært en Ide og hatt med i prisguiden, jeg er selv ikke ansvarlig for disse områdene men jeg skal prøve og få det fremover i prioritetslisten, Vi kommer og til oppdatere Webcam delen, men for tiden er jeg uten nett, men når jeg back on the web skal det skje ting og tang :)

Lenke til kommentar

Ellers; stativ, bæreveske/ryggsekk er to typer tilbehør som brukes av mange og har t.d. relativt store prisforskjeller. Samme gjelder "diverse" originaltilbehør, vertkalgrep, batterier, o.l. Noen typer studioutstyr, som blitshoder/slaveblitser *kan* være relevant for enkelte, men er nok noe smalt for produktguiden her (?).

 

Problemet med produkter som de overnevnte, samt filter, er at antallet produsenter og t.d. variantene av produktene (hva filter angår er det 140 typer filter mener jeg å ha lest), så en oversikt kan fort bli relativt uoversiktelig.. :)

Lenke til kommentar

Flere objektiver....sitter ihvertfall med inntrykket at en god del mangler. Skulle gjerne også sett eldre objektiver og brukererfaringer på det, men hvis de ikke lenger selges ser jeg jo at det blir feil plass og ha det, men skulle gjerne sett det et eller annet sted på siden.

Ellers føler jeg at selve prisoversikten er ofte dårlig oppdatert. Vet ikke hvordan den funker i praksis. Om dere leter etter ny priser hos forhandlere eller forhandlere skal si fra til dere. Hvis dere finner prisene på egen hånd ser jeg at dere ikke hver morgen kan gå igjennom 30 webshapper.

Jeg skulle gjerne sett JApan Foto sine priser der for de er til tider meget bra. Dynax 5d kit 7 tusen og Nikon 70Ds kit for 9000 for øyeblikket. Sistnevnte er jo en kjempepris!! Hvorfor er ikke de med i prislisten?

 

Ellers gjør dere en kjempejobb som jeg gjerne vil takke for. Produktguiden brukes flittig her i gården :thumbup:

Lenke til kommentar
Flere objektiver....sitter ihvertfall med inntrykket at en god del mangler. Skulle gjerne også sett eldre objektiver og brukererfaringer på det, men hvis de ikke lenger selges ser jeg jo at det blir feil plass og ha det, men skulle gjerne sett det et eller annet sted på siden.

Ellers føler jeg at selve prisoversikten er ofte dårlig oppdatert. Vet ikke hvordan den funker i praksis.

Hei kawak.

 

Vi har som målsetning at produktguiden skal inneholde alle relevante produkter innen de kategoriene vi dekker. Noen av disse kategoriene vet jeg mangler noen produkter, men de aller fleste objektivene tror jeg skal være der. Dersom du, eller noen andre, vet om objektiver som burde vært der, så vil jeg veldig gjerne ha beskjed. Det samme gjelder for de andre kategoriene.

 

Vi kommer ikke til å legge inn eldre objektiver enn det vi har. Det kunne vært fint som en referanse, men det er alt for mye der ute, og det er etterhvert blitt krevende å finne informasjon om alle sammen. Det er også en enorm jobb å legge dem inn. Siden de ikke lenger er til salgs, vil vi ikke gjøre det. Produktguiden er først og fremst ment som en kjøpsveiledning.

 

Når det gjelder priser, så er det litt utenfor vår kontroll. Butikkene velger selv om de vil være med i prisguiden eller ikke, og det er butikkene selv om gir oss lister over varer, priser og lagerstatus. Så hvis du vil ha Japan foto inn der, er det japan foto du må mase på :-). Hvis det er feil i priser, vil vi gjerne ha beskjed om det, men ofte er det en forsinket oppdatering fra butikkens side. Vi får nye lister hver natt, så prisene skal ikke være feil lenger enn den dagen de endres.

 

Håper dette var litt oppklarende.

 

Erik

Lenke til kommentar

Vedlikehold er nok vel så viktig som å få inn nye produkter. Dette søket på et GF 6800 AGP-kort var f.eks. ikke mye til å stole på. Kort nr. 2 på listen (XFX GeForce 6800 128 MB Extreme Gamer Edition), er et annet kort enn det pekes til i butikkene, og har også et annet varenummer. Går ut fra at noe av grunnen er at butikkene opererer med ulike varenummer. 8 av kortene har en pris, mens 9 kort ikke finnes i noen butikker og har ikke pris.

 

Hva med å ta med lanseringsdato for de ulike produktene, slik at man kan se hvor nytt eller gammelt det er? Prishistorikk vil vel bare gå tilbake til da produktet ble lagt inn i i prisguiden?

Lenke til kommentar
Nokia N70

 

Finner den når jeg søker i prisguiden, men finner den ikke under oversikten over Nokia-mobiler.

*Fixed*

 

Flere?

Samme med 6280! Et problem. Og hvorfor er 6280 i prisguiden, men ikke 6270? Ingen av dem finnes i nettbutikker, så kaller dette grunnløs forskjellsbehandling, hehe.

 

I kategorien "mobilbatterier" er det jo ingenting! :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...