Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, kewlt. Kan du også legge inn at shg.no har Maxtor Diamondmax 160GB?

 

Synes det er på tide at dere bygger ut vannkjølingsdelen av prisguiden. Det er trossalt veldig mange som har begynt å kjøpe vannkjøling, og prisene har sunket dramatisk noen steder.

Om dere kan legge til kategoriene pumper, tanker, og tillegsutstyr, hadde det vært fint. Produkt i pumper bør da være Hydor L20 og L30, Eheim 1046, 1048 og 1250. Dette har både databutikken.com, shg.no og digitalimpuls samt komplett og en del andre.

Fint om dere også kan legge til Asetek Waterchill deler, dette har de hos shg.no, Innovatek deler fra databutikken.com og Aqua Computer ( :dribble: ) deler fra digitalimpuls.no.

I radiatorer må dere legge inn prisene på Black Ice radiatorer, og det hadde vært fint om dere kunne lage to forskjellige for med nipler og uten nipler. Black Ice har de hos databutikken, shg og komplett.

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
Kan du også legge inn at shg.no har Maxtor Diamondmax 160GB?

5162317[/snapback]

Hvilken versjon av Maxtor Diamondmax er det som mangler i prisguiden?

5162722[/snapback]

Denne

 

Men har det skjedd noe ala vannkjølingen?

5163338[/snapback]

Merkelig, jeg kan ikke se hvorfor prisen til SHG ikke skal dukke opp. Amund kan selvsagt systemet til Prisguiden mye bedre enn meg, så han kommer nok og ordner opp.

 

Angående vannkjølingen: Jeg skal ta det videre. :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Hmm, snodig...

 

Jaja, men damn. Jeg fant disse brikkene på databutikken.com, og jeg tekte til meg selv "hvorfor er ikke dette det mest populære 2GB settet i historien?" :hmm: Hvertfall, dere har de brikkene i prisguiden, men ikke prisen.

 

Edit: Hvorfor de ikke er så populær: Kanskje fordi de ikke er så overklokkingsvennlig :(

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...