Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner korrekt informasjon.

I det siste har jeg sett en del brukere som er blitt feilinformert gjennom prisguiden, dette gjelder spesielt Athlon64-prosessorene der det hersker en del forvirring.

 

F.eks på socket 754-prosessorene står det at FSB er på 400 MHz, mens det i virkeligheten heter HTT-hastighet200 MHz eventuelt HT-hastighet800 MHz (kan også skrive RAM-hastighet på DDR400).

 

Og i socket 939-delen hersker det full forvirring:

- 3200+ og 3000+ har plutselig fått FSB på 400 MHz.

- De resterende har fått FSB på 800 MHz.

 

Korrekt info:

Alle socket 939-prosessorer har 200 MHz HTT-hastighet eventuelt 1000 MHz HT-hastighet (den siste er vel muligens best beskrivende).

Alle socket 754-prosessorer har 200 MHz HTT-hastighet eventuelt 800 MHz HT-hastighet (den siste er vel muligens best beskrivende).

 

Og for å pirke litt så er FSB'en som er oppgitt på Intel- og socket A-prosessorene den effektive FSB'en (altså den egentlige FSB'en ganget med 4 på Intel og 2 på Athlon XP).

Lenke til kommentar
Qtek 9090 er jo ikke i prisguiden da, hvorfor ikke, når S100 er det?

Da var Qtek 9090 på plass i prisguiden.

 

Angående mp3-spillere, er det ikke vi som styrer med akkurat denne kategorien. Du kan tipse prisguide-crewet om nye produkter via denne siden:

 

https://prisguiden.no/feedback.php?cat_id=25

 

Ellers takk for tilbakemeldinger, fint med litt hjelp til å holde oversikten over produktjungelen! :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt dumt at dere stryker produkter som 3660 når de faktisk selges i nettbutikker ennå.

Også at den er litt dårlig oppdatert på noen telefoner.

beste pris på 7600 er ikke 2999, men 1995.

Hvis man bruker Rett Pris på Dagbladet.no, kan man finne bedre priser enn dere opplyser.

 

Savner også en pris på motorola V80, men den selges vel kanskje ikke mer?

Den var ikke i Dagbladets prisguide heller.

Lenke til kommentar

Hei Vegard.

 

Ingen av butikkene i prisguiden forhandler Nokia 3660, og det er derfor vi har fjernet telefonen fra oversikten. Når det gjelder V80 mangler prisen fordi den franske nettbutikken Nomatica har dettet ut, regner med at dette vil ordne seg etter hvert.

 

Når det gjelder beste pris, kan vi ikke gi noen garanti for at vi alltid finner den laveste prisen i Norge. Vi indekserer totalt 57 forskjellige nettbutikker, og har dermed dekket det aller meste av butikker der ute, men det finnes enkelte unntak (og da spesielt Elkjøp, som ikke ønsker å være med i prisguide).

 

Det skal allikevel sies at det heller hører til unntakene enn regelen at vi ikke finner den beste prisen i forhold til våre konkurrenter.

 

Takk for at du gir tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar

Jo, men ute i forumindeksen så jeg:

 

30/01/2005 : 00:40

I: » Noe du savner i prisguiden?

Av: arehei

 

og siden det finnes en tråd med nøyaktig samme navn i forumet "Hardware.no" som er plassert rett over "Amobil.no", var jeg litt rask, og la ikke merke til at det faktisk var en tråd (med samme navn) som var plassert i Amobil sitt forum. Så jeg trykket løs og postet et innlegg, uten å være klar over at jeg postet i Amobil sitt forum :p

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...