SWAT dude... Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 PS3 Hardware slow and broken hvis dette er sant så er dette døden for PS3 xD Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 ta det med ei klype salt.. sony gjer ikkje sånne feil.. og om det er sant så er det ingen problem for spillinga, berre for og åpne andre applikasjoner på ps3..står forklart på spillmagasinet.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hahaha! Må bare le nå... Huhuhu Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Der er allereie ein tråd om denne "saka". Eller har eg berre to ting å seie til dette (anbefalar dei som er usikre på kva begrepa tydar å følgje lenkene): FUD Kjeldekritikk Kay Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Jeg har skrevet ett svar om Inquirer artikkelen i en av de andre MANGE PS3 trådene innpå her. Innpå min Motorstorm tråd tror jeg. Kort forklart: Inquirer lyver som vanlig, bilde tatt fra Devstation som var i 1-2 Mars da PS3 ikke var ferdig engang og RSX og Cell kjørte på tidligere utgaver. End of story Endret 7. juni 2006 av Avean Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Nå er vel ikke akkurat Inquirer den mest pålitelige kilden da ... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Samma om de er pålitelige eller ikke... Hehe, må jo ha noe gøy å lese Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) hvis sony hadde gjordt en slik feil, hadde det vært kroken på døra.. de vet hva de driver med, så det er ikke problemet... men wii blir bedre Endret 7. juni 2006 av lordarild Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 men wii blir bedre 6259280[/snapback] That remains to be seen... Men jeg har en finger på Wii selv da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Ser på dette som BS,Sony har sagt og gjort mye rart men LITT kontroll over ka de driver med har det ihvertfall. Eg bare gleder meg til maskinen blir sluppet, blir artig å se hysteriet som oppstår Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 tror nok sony har mer peiling på sin konsol enn "the inquirer" ja, Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 The Inquirer får så mye pepper på forumet her, folk skriver at alt de skriver er bs. de skriver jo ikke ting ut av løse lufta? de tallene for Cell de skriver om stemmer vel? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Det er alt ein tråd om dette. Bruk den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=586890 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg