phijoh Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Heisann, har i det siste tenkt på å kjøpe guild wars eller factions. Jeg har spilt WoW før dette og har gått ****** lei av det, for å si det mildt :!: Så, til spørsmålene mine. Om jeg kjøper Factions, kan jeg likevel velge alle classes? Altså de som er i vanlige Guild Wars også. ( alle 8(?) ) Om jeg skal kjøpe et av spillene, hvilket anbefaler dere? Er spillene like lange? Er det noe jeg burde vite før jeg kjøper det? Er det noen ulemper ved å kjøpe Factions og ikke det originale spillet? Jeg har funnet ut mesteparten selv, og har sett igjennom de fleste topicsene på forumet her, men kan ikke finne noen svar på akkurat det jeg spør om. Hjelp til å bestemme meg hadde vært supert, og jeg håper på svar så fort som mulig PS: Det kan hende jeg kommer på flere spsm, men da bare poster jeg videre i denne topicen Takk på forhånd.
StarGazer Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Kjøper du factions får du og med de orginale klassene ja. Jeg har ikke spillt factions ennå, men vet at pve delen i factions er kortere enn den i orginal gw. Tror jeg ville started med å kjøpe det orginale guildwars, og heller ventet med factions.
phijoh Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Ok Jeg har kommet på en ting til jeg lurer på, når du dreper en fiende, er det ofte du finner loot i den? Slik som i WoW der du finner "crap-armor" i nesten hver eneste fiende. Og jeg lurer også på hvor mange forskjellige armors og våpen det er, er det veldig mange? (sånn ca?) legges det til nye armor/våpen i spillet hele tida via updatene? (hadde vært fint om ikke alle var like i utseendet, jeg vet at det går ann å legge til farge og slikt, men noe forskjell i rustningene hadde jo vært fint)
Novocaine Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Det er ikke slik at en person med til enhver tid dropper alt personen har på seg. De fleste fiender vil uansett droppe noe, og bare en ting hver. (De kan riktignok droppe flere av en ting, men de stackes jo.) Når det gjelder våpen så vet jeg mest om staffs (og ganske lite om det) og jeg vet at det er flere forskjellige staffs. I tillegg har du jo wands, men vet ikke om de varier. Spiller sjelden i lengre perioder så vet ikke om det legges til nye våpen ofte eller i det hele tatt. Hvis du ikke har kjøpt det så må jeg til slutt absolutt anbefale Prophecies (har ikke spilt Factions.).
phijoh Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Zlimy, takker for hjelpen =) Tenker jeg starter med vanlig guild wars da Men jeg fant ut at det ble billigst å kjøpe spillet på playNC tingen.. bare bestille en cd key, da betaler jeg ikke frakt å dritt også Så jeg ser vel dere folk inne på spillet i dag eller om 1-2 dager :!: (om det ikke er andre ting jeg burde vite da? som kan få meg til å ikke kjøpe det hadde vært fint med noe positivt og negativt som spillet også)
hausoo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Må bare si at jeg syntes du bør starte med det orginale Guild Wars. Etter min mening er det utrolig mye mer og har mye mer å gi enn factions... det er lengre og bedre=)
bkak Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Må bare si at jeg syntes du bør starte med det orginale Guild Wars. Etter min mening er det utrolig mye mer og har mye mer å gi enn factions... det er lengre og bedre=) 6276304[/snapback] Jeg er uenig og vil anbefale at du starter med factions, siden det er langt mer oppdatert, finpusset og raffinert, med minst like mye innhold som orginalen.
Chasseur Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Må bare si at jeg syntes du bør starte med det orginale Guild Wars. Etter min mening er det utrolig mye mer og har mye mer å gi enn factions... det er lengre og bedre=) 6276304[/snapback] Jeg er uenig og vil anbefale at du starter med factions, siden det er langt mer oppdatert, finpusset og raffinert, med minst like mye innhold som orginalen. 6288203[/snapback] Ikke lyv, det er mye mindre non-reapetable content i factoins. (Med det mener jeg missions, de er jo mulige å gjøre om igjen, men det er ikke noen grunn til å ta dem om att). For ikke å nevne at storylinen i factions suger enda mer enn i Prophecies, og at du ikke har Pre-Searing, som er det vakreste og noe av det beste i noen spill. (Og jeg hater PvE). For ikke å nevne at factions sin "noobisland" suger balle, og ikke lærer deg noe, mens pre searing gir deg så mye mer.
Aleksander9175 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Kjøper du factions får du og med de orginale klassene ja. Jeg har ikke spillt factions ennå, men vet at pve delen i factions er kortere enn den i orginal gw. Tror jeg ville started med å kjøpe det orginale guildwars, og heller ventet med factions. 6256804[/snapback] det der er helt feil pve delen i factions er minst like lang som i Prophecies, har selv factions og må inrømme at det er langt vanskeligere pve enn Prophecies. (bare så du vet det har jeg spillt ganske mye Prophecies og klart siste main questen i spillet, titan quest) i factions har jeg tatt 4-5 mission, ikke flere fordi jeg blir så satans lei alle noobs som spiller pve å skal ta mission som feks en necro som sprang fremst å aggroa nån lvl 28 folk, han døde konstant. tar for det meste bare mission med guild members, å hench, til og med henchmen er smartere enn folk til tider....
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 det der er helt feil pve delen i factions er minst like lang som i Prophecies, har selv factions og må inrømme at det er langt vanskeligere pve enn Prophecies. (bare så du vet det har jeg spillt ganske mye Prophecies og klart siste main questen i spillet, titan quest) i factions har jeg tatt 4-5 mission, ikke flere fordi jeg blir så satans lei alle noobs som spiller pve å skal ta mission som feks en necro som sprang fremst å aggroa nån lvl 28 folk, han døde konstant. tar for det meste bare mission med guild members, å hench, til og med henchmen er smartere enn folk til tider.... 6314092[/snapback] Det er egentlig derfor folk ideelt burde spille igjennom prophecies først. På grunn av "alle noobs som spiller pve" i factions
adawen Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Nubs er det vitterlig i Prophecies også. Enten de er 'nybegynnere' eller bare 'stokk dumme'. Du kommer ikke unna dem. Man må bare innfinne seg med det. Patience is a virtue.
Blårens Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 I prophecies får du lengere opplæringstid så start med Prophecies Syns Factions er mer sånn fortsettelse på GW enn et eget spill GW og GW:F er liksom 2 egne spill som kan settes sammen men jeg syns GW:F mer som en expansion til GW Tror fort at Factions kan bli veldig kjedelig når man er noob
Aleksander9175 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 tok det første missionet i kaineng city (ikke byen kaineng scenter) med en karakter fra tyria, der fikk jeg en MM men obsidian armor og advanced skill huner title ( 180 elite skills unlocka på en karakter) på laget mitt :!: ("Notes: As of the state of the game currently, there are only 180 elites skills available for skill capture. The next tier, Expert, can only be assumed to be in existence because of new elites being available in future campaigns. Hence, this title cannot be maxed as of May 24, 2006.") trot ikke det var en noob nei (dette var et mission som bare Prophecies karakterer kunne joine) :!:
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Den missionen er stress på Factions-siden, er slit å finne et ordentlig lag og sånt. Er alltid koselig når det kommer solide Prophecies-lag for å redde oss da
Aleksander9175 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Den missionen er stress på Factions-siden, er slit å finne et ordentlig lag og sånt. Er alltid koselig når det kommer solide Prophecies-lag for å redde oss da 6334838[/snapback] neida, bare ha 15-16 på beast mastery og ta med EoE, da går det enten satans fort å klare missionet, eller så er man dø fort, verre er det ikke
Blårens Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Den missionen er stress på Factions-siden, er slit å finne et ordentlig lag og sånt. Er alltid koselig når det kommer solide Prophecies-lag for å redde oss da 6334838[/snapback] neida, bare ha 15-16 på beast mastery og ta med EoE, da går det enten satans fort å klare missionet, eller så er man dø fort, verre er det ikke 6347203[/snapback] MM FTW
Kontorstol Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ta dj en tur innom gamespot å sjå den øverste filme so e der på dinna sidå: http://www.gamespot.com/pc/rpg/guildwarsfactions/media.html
Skogslik Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 er det forsjellige raser i Guild Wars likosm son som WOW? og er Factions en tillegspakke eller et egent spill? og spiller folk som spiller Guild Wars og Factions i lag?
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 er det forsjellige raser i Guild Wars likosm son som WOW? og er Factions en tillegspakke eller et egent spill? og spiller folk som spiller Guild Wars og Factions i lag? 6368809[/snapback] Det er ikke forskjellige raser. Factions er et eget spill, men du kan knytte begge spillene til en konto slik at du kan spille på begge campaigns. Du kan kalle Factions en standalone expansion
Skogslik Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 (endret) ok men det går fint og spille vanlige Guild Wars? Men hvordan er kamp-systemet? er d slike trykk med musen på fienden liksom? slik som wow? Endret 23. juni 2006 av gas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå