Gå til innhold

Begynne å røyke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å begynne og røyke så må du starte med karvet blad. Da lærer du deg fort å bli glad i nikotinen!

Det selges kun som tobakk så du vil kanskje få litt problem med å klare å rulle det om du er nybegynner, men øvelse gjør mester! :thumbup:

 

Bare pass på at siggen ikke blir for stram men fin og luftig! Tenn opp og ta et godt magedrag!

Men husk; vær med dine fulle fem første gangen, for jeg lover at du aldri kommer til å klemme den nytelsen!

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvilket Pondus blad var det EON var i?

Eller var det eget EON blad?

6246815[/snapback]

 

Det aller første Pondus-bladet, ble delt ut på Norway Cup. Jeg fikk mitt av en som var der.

Tror ikke det er eget blad for EON, men serien går i et par andre blader, Smult hadde vel endel norske, inkludert EON.

Lenke til kommentar
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

 

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

6246490[/snapback]

 

gidder ikke gi deg gleden av å kalle deg for "en idiot" - for det er det du egentlig er ute etter (enten du vet det "selv" eller ikke)

 

begynn heller å drikke eller røyke hasj (eller whatever) en gang i blant -- det har i hvertfall en hensikt utenom det å tilfredstille en avhengighet

Endret av lnostdal
Lenke til kommentar
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

 

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

6246490[/snapback]

Prøve å ringe røyketelefonen?

Lenke til kommentar
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

 

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

6246490[/snapback]

Prøve å ringe røyketelefonen?

6247250[/snapback]

 

:lol: den var dritgod!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...