Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 ingen andre som er frustrert over opplegget til valve ? episoder som varer i rundt 3 timer som koster 20 dollar. totalt vil man få en rekke episoder som kanskje dekker 1 spill, men som koster godt over dobbelt så mye.
H80 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hvis du venter et par år, er jeg sikker på at du kan kjøpe episode 1-3 samlet for en billig penge, hvis det er det du vil.
Firvulag Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 å avse 120kr hver 6 måned for Half-Life 2 kan jeg leve med. jeg har spilt det en del nå å det jeg har sett overgår det meste i full lengde skytespill. begynnelsen anyone?
Polar Pål Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Varer i 3 timer? Har selv spilt i over 3 timer på hard nå, og har ikke kommet særlig langt. Glimrende spill by the way!!
cyberPanda Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 har spilt det gjennom på hard, som tok meg rundt 4 timer. spilte dereter gjennom med komentarer på som tok meg nesten 3 timer. totalt 7 timer for 120 kroner, fair pris. jeg har kjøpt mange spill som jeg har satt på hyllen etter mye kortere tid en 7 timer. valve satser på kvalitet ovenfor kvantiet, og det er en av hovedgrunne til at de håver in så mye penger.
thomassit0 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 ingen andre som er frustrert over opplegget til valve ?episoder som varer i rundt 3 timer som koster 20 dollar. totalt vil man få en rekke episoder som kanskje dekker 1 spill, men som koster godt over dobbelt så mye. 6243762[/snapback] hvis episode two og three koster det samme som one så vil det koste ca 360 tilsammen. er det dobbelt så mye som ett vanlig spill ??
Oz370 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 ingen andre som er frustrert over opplegget til valve ?episoder som varer i rundt 3 timer som koster 20 dollar. totalt vil man få en rekke episoder som kanskje dekker 1 spill, men som koster godt over dobbelt så mye. 6243762[/snapback] hvis episode two og three koster det samme som one så vil det koste ca 360 tilsammen. er det dobbelt så mye som ett vanlig spill ?? 6244233[/snapback] tja, red orchestra koster jo $25 over steam.. du må jo sammenligne priser over steam med andre steamspill, og butikkversjonen med andre butikkversjoner.
koronag Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Vel, jeg liker ikke denne trenden med episoder. Det høres billig ut, men er nok ikke det. Jeg har også en følelse av at mange forsvarer dette fordi de liker Half Life-serien, men det er jo ikke kvaliteten på verken Half Life 2 eller Episode 1 det er snakk om, men pris i forhold til spilletid. Hva er grensen for vår tålmodighet? Én time über-kvalitetsspill til 200 kroner? Med tanke på kvalitet over kvantitet, som noen nevner? Nah, vi ser nok bare begynnelsen på en ny trend i spillmarkedet, og jeg liker det ikke. Helaftens spillefilm over tv-serier anyday!
thomassit0 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 vel jeg er glad for at vi ikke må vente så lenge for å spille mere half life 2. og spør du meg var det drit fett så lenge det varte. blir vel kanskje litt dyrere ja men det gjør ikke meg noe hvertfall.
hugRmunR Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Liker ikke episode basert spilling jeg... Foretrekker hele sulamitten med en gang jeg
saivert Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Denne diskusjonen er allerede i full gang over på Steampowered forumet. Det er morsomt og se folk argumenter der. Jeg anbefaler dere på det varmeste å brush up on your english og lese igjennom. HAHAH. Folk er hysterisk morsomme. Noen linker for å komme igang: Diskusjon rundt butikkpris vs. Steam Hvorfor Episode One ikke er så bra som Half-Life 2 Episode One, hvor bra er det? Enda en ny tråd hvor en kar poster sin liksom-omtale av spillet Beklager hvis dette tas opp som reklame for andre forums. Men nå er det jo tross alt Steampowered.com forumet som er det offisielle forumet fra VALVe da. Vil også nevne mitt screenshot galleri. Send gjerne flere screenshots til meg (host et sted og send meg link som PM og jeg vil hoste bilde i mitt galleri).
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Dersom du har runda spillet på knappe tre timer, så må du jo ha rushet gjennom spillet. Selv brukte jeg ganske god tid på å se meg rundt, høre på dialogene, da jeg visste at spillet var relativt kort. Synes episode-content er en god idè, da Valve kan høre på feedback fra folk, hva de likte, hva de ikke likte og forme neste episode litt utifra feedback. For mitt vedkommende var det vel en fire-fem timer jeg brukte på å runde spillet, og jeg synes det var vel verdt de 120 kronene. Tenkte jeg også skulle spille det gjennom med commentaries.
Novocaine Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Episoder er noe tull. Riktignok er det kewlt at vi slipper å vente til 2008 for å se Alyx igjen, men gleden over å få levert 20 timer + med Half-Life 3 og Source Engine 2(elns) etter 4 år med Half-Life-tørke.. Fantastisk. Forventningen er halve gleden med storspill. Btw, hører at mange/noen sier at det er bra med episoder slik at utviklerne kan prøve nye ting. Jeg for min del så lite/ingenting eksperimentelt, nyskapende eller sjokkerende i Episode One. Endret 8. juni 2006 av Zlimy
Hotel Papa Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Ahhh drit bra spill!! Satt og storkoste meg gjennom hele spillet!! Kommer de med et halvt års mellomrom? Anyway, kjøper dem ikke, skaffer dem på andre måter Er verdt penga uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå