Gå til innhold

Slutte å spill wow - Hvordan?


Anbefalte innlegg

Bare så det er sagt, 10ende klasse er easymode. Jeg gjorde ikke en dritt i hele 10ende klasse, og jeg gikk ut med 3,5 i snitt. Jeg ville benytta meg av 10ende til å spille hvis jeg var deg :p

6232843[/snapback]

 

 

haha ening 10 klasse er jo ikke noe å bry seg så veldig. gjorde minimalt i 10 klasse me gikk ut med 3.7 eller noe i sint.. Når du går siste årdet på vgs må man begyne å skjerpe seg ( erfaring)

6234789[/snapback]

 

jeg gjorde heller ingenting og kom ut med 4,7. Leste bare en gang igjennom før prøver.

 

trådstarter: få deg en hobby, du kan ikke slutte med noe uten og erstatte det med noe annet.

6234986[/snapback]

Vel, da gjorde du noe og ikke ingenting. Å komme og si at man har 4,7i snitt uten og ha jobbet, det lyver man enten så svetten renner, ellers så kan man begynne å lure på hva du har gjort med lærerne.

6236203[/snapback]

 

Hallo? Vi snakker 10. klasse her. Gikk ut med 4.9 i snitt selv, og den eneste "jobbinga" jeg gjorde var å høre på læreren og snakke masse tull som ble klassifisert som "muntlig aktivt". Og å oppnå ingenting er umulig anyways.

 

btw: Metoden funker ikke 1. vgs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare så det er sagt, 10ende klasse er easymode. Jeg gjorde ikke en dritt i hele 10ende klasse, og jeg gikk ut med 3,5 i snitt. Jeg ville benytta meg av 10ende til å spille hvis jeg var deg :p

6232843[/snapback]

 

 

haha ening 10 klasse er jo ikke noe å bry seg så veldig. gjorde minimalt i 10 klasse me gikk ut med 3.7 eller noe i sint.. Når du går siste årdet på vgs må man begyne å skjerpe seg ( erfaring)

6234789[/snapback]

 

jeg gjorde heller ingenting og kom ut med 4,7. Leste bare en gang igjennom før prøver.

 

trådstarter: få deg en hobby, du kan ikke slutte med noe uten og erstatte det med noe annet.

6234986[/snapback]

Vel, da gjorde du noe og ikke ingenting. Å komme og si at man har 4,7i snitt uten og ha jobbet, det lyver man enten så svetten renner, ellers så kan man begynne å lure på hva du har gjort med lærerne.

6236203[/snapback]

 

Hallo? Vi snakker 10. klasse her. Gikk ut med 4.9 i snitt selv, og den eneste "jobbinga" jeg gjorde var å høre på læreren og snakke masse tull som ble klassifisert som "muntlig aktivt". Og å oppnå ingenting er umulig anyways.

 

btw: Metoden funker ikke 1. vgs. :p

6236259[/snapback]

Akkurat, det var det jeg ville frem til. Umulig hvis du ikke gjør noe som helst. Men, jeg skal være enig i at 10. klasse går rimelig greit for de som tar ting lett til seg og jobber effektivt.

Lenke til kommentar
Vel, da gjorde du noe og ikke ingenting. Å komme og si at man har 4,7i snitt uten og ha jobbet, det lyver man enten så svetten renner, ellers så kan man begynne å lure på hva du har gjort med lærerne.

 

Hmm, har noen teorier ute og går på skolen vår der :!:

Lenke til kommentar

jeg gjorde heller ingenting og kom ut med 4,7. Leste bare en gang igjennom før prøver.

 

trådstarter: få deg en hobby, du kan ikke slutte med noe uten og erstatte det med noe annet.

6234986[/snapback]

Vel, da gjorde du noe og ikke ingenting. Å komme og si at man har 4,7i snitt uten og ha jobbet, det lyver man enten så svetten renner, ellers så kan man begynne å lure på hva du har gjort med lærerne.

6236203[/snapback]

 

vel, var i timene og leste 1-2 gang igjennom på prøvene. så noe kanskje..

Lenke til kommentar

I februar så sluttet jeg selv å spille, og bestemte meg for å ikke spille igjen før eksamene var i boks.. Så, idag så kjørte jeg spillet igjen og.. har vel spilt i hele dag :p. Men uansett, hadde aldri noe trang for å spille igjen, selv om jeg savna spillet litt. (pluss at jeg ikke hadde penger) Egentlig så tror jeg ikke WoW påvirka karakterene så mye, fordi jeg har egentlig ikke forbedret noen av dem.. Jeg så bare for meg at jeg kom til å sitte med WoW 24/7 de ukene før eksamen. Jeg har fortsatt en eksamen igjen, men det er ikke noe stress..

Lenke til kommentar
Eg har det siste måndene tenkt på at neste år går eg i 10.kl å det er da viktig å bare konsentrere seg om skolen. Så da kommer eg til å selge accounten min eller gjøre noe med accounten gjør at eg slutter å spille. Dette gjør eg ikke føre slutten av sommerferien da.

 

Men eg har to accounter. Men lurer på hva eg skal gjøre.

 

Selge dem?

 

Det eg ber om er noen tips :)

6230715[/snapback]

 

Når ble 10ende klasse viktig? :p

Lenke til kommentar
Eh, ikke logg på? Det der "klarer ikke holde meg unna" greiene er bare tull, det er ikke dop vi snakker om. Du kan jo evt. trashe charen hvis det er så stress.

 

Ikke kom og si du ikke kan bli avhengig av mmos, da bør du ta deg en tur rundt på nettet og se akkurat hvor mange som har trøbbel med å slutte. Du kan bli avhengig av det meste, også mmos. Daedalus har mye interessant om ting omkring mmos, bl.a denne artikkelen http://www.nickyee.com/daedalus/archives/001494.php

 

 

Har selv slutta med WoW, og selv om jeg ikke hadde noe stort trøbbel med å gjøre det (for jeg var fittens lei), skjønner jeg godt de som har det. Letteste er å tenke på alt som er forferdelig kjedelig og dårlig i spillet, alt du hater osv(farming, weeeheee!). Når du så har mannet deg nok opp, og hater WoW skikkelig intenst, sletter eller selger du kontoen din.

 

Skal du selge må du ikke ta med kontonavn etc i auksjonen, da stenger de den ;)

 

Verste gir seg etter noen dager, og hvis du bare tenker på all dritten hver gang du får lyst til å spille er det ikke noe problem. I tillegg hjelper det, som andre sier, å spille noe annet en stund så du har noe å gjøre på PCen.

Lenke til kommentar

Var så lei wow(var da det bare var MC i spillet og jeg var uendelig lei av å farme der) så jeg bestemte meg bare for å kutte ut hele greia. Jeg startet å trene 3-4ganger i uken på treningstudio. Var lite å gjøre på skolen akkurat da, så jeg følte at jeg hadde lite å gjøre på, så jeg startet like godt wow igjen. Har prøvd å trappe ned nå til hver heldagsprøve osv.(går 1. vgs) og klarte 5- på alle 4 prøvene jeg hadde, ja samme karakter på alle.

 

Det skal ikke være vanskelig å trappe ned, bare ta deg i skinnet. Viktigste er å kutte alle kontaktene man har med spillet, visst man ikke lenger har noen end-game guild, så blir man ganske fort lei.

Lenke til kommentar
Ja mange gode forslag her. :D Det er bare om eg klarer å slutte. Har nemlig prøvd før men klarte det ikke. Så eg skulle hatt en sikker måte.

6241356[/snapback]

La en nær venn overta accounten din mere og mer. Helt til du ikke føler så nærhet til den at du vil fortsette. Og at du ikke lenger er interesert.

 

Men egentlig er mitt forslag at du ikke slutter, men bare spiller litt mindre og ikke legger opp til å måtte spille så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...