Gå til innhold

Slutte å spill wow - Hvordan?


Anbefalte innlegg

Akkurat der er ikke så veldig lett, har prøvd mange ganger å sluttet selv, men du kommer til i innstalere det igjen, tro meg.

Jeg ville frøset accounten, eller gi den bort, og få personen til å skifte passord. Hvis du  bare gir den bort til en venn, vet du fortsatt passordet.

6231229[/snapback]

Svake menneske :p hvis man vil slutte er det ikke værre. hvis man ikke klarer å slutte har man et avhengighetsproblem. vil du slutte så slutter du.. feri med det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vist man ikke klarer å slutte å spille for å tenke på karakterene å eksamen, da er man svak, veldig svak!

gjør som meg, var på skoln, gjor lekser å når jeg hadde fritid var jeg ilamme venner eller dama, å vist venner eller noen andre ikke har tid så bruker du tiden framfor pc´en. Enkelt å greit!

 

 

Edit: post nr 128:P

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar

Jeg gjorde 2-3 forsøk på å slutte før jeg i det hele tatt klarte. Oppskriften på den måten jeg faktisk klarte det på var som følger:

 

1. Gjør deg uvenn med alle ingame.

2. Legg inn en mindre lovlig lokal versjon av WoW og drep alle bossene med cheats. Det dreper ihvertfall spillegleden.

 

Hver gang jeg holder på å begynne på igjen gjentar jeg pkt 2, og da går det ofte måneder før jeg blir fristet igjen.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Hvis du ikke spiller WoW i sommerferien, kommer du nok ikke til å begynne igjen i 10. klasse.

Jeg begynner også i 10. neste år, men jeg slutter ikke å spille WoW fordet. men jeg bare kutter litt ned.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt, 10ende klasse er easymode. Jeg gjorde ikke en dritt i hele 10ende klasse, og jeg gikk ut med 3,5 i snitt. Jeg ville benytta meg av 10ende til å spille hvis jeg var deg :p

6232843[/snapback]

 

 

haha ening 10 klasse er jo ikke noe å bry seg så veldig. gjorde minimalt i 10 klasse me gikk ut med 3.7 eller noe i sint.. Når du går siste årdet på vgs må man begyne å skjerpe seg ( erfaring)

Lenke til kommentar

Men det handler om å komme inn på en vgs som er i nerheten og som er bra. Så man slipper å kjøre trikk til ett stad langt vekk hver dag hvor du ikke kjenner noen folk, og blir ranet og mobbet.

Karakteret i 10. gir valgfrihet.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt, 10ende klasse er easymode. Jeg gjorde ikke en dritt i hele 10ende klasse, og jeg gikk ut med 3,5 i snitt. Jeg ville benytta meg av 10ende til å spille hvis jeg var deg :p

6232843[/snapback]

 

 

haha ening 10 klasse er jo ikke noe å bry seg så veldig. gjorde minimalt i 10 klasse me gikk ut med 3.7 eller noe i sint.. Når du går siste årdet på vgs må man begyne å skjerpe seg ( erfaring)

6234789[/snapback]

 

jeg gjorde heller ingenting og kom ut med 4,7. Leste bare en gang igjennom før prøver.

 

trådstarter: få deg en hobby, du kan ikke slutte med noe uten og erstatte det med noe annet.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt, 10ende klasse er easymode. Jeg gjorde ikke en dritt i hele 10ende klasse, og jeg gikk ut med 3,5 i snitt. Jeg ville benytta meg av 10ende til å spille hvis jeg var deg :p

6232843[/snapback]

 

 

haha ening 10 klasse er jo ikke noe å bry seg så veldig. gjorde minimalt i 10 klasse me gikk ut med 3.7 eller noe i sint.. Når du går siste årdet på vgs må man begyne å skjerpe seg ( erfaring)

6234789[/snapback]

 

jeg gjorde heller ingenting og kom ut med 4,7. Leste bare en gang igjennom før prøver.

 

trådstarter: få deg en hobby, du kan ikke slutte med noe uten og erstatte det med noe annet.

6234986[/snapback]

Vel, da gjorde du noe og ikke ingenting. Å komme og si at man har 4,7i snitt uten og ha jobbet, det lyver man enten så svetten renner, ellers så kan man begynne å lure på hva du har gjort med lærerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...