Gå til innhold

HW-Lan 06: Events under HW-LAN 06; dine forslag!


Anbefalte innlegg

Jeg har et forslag til en konkurranse:

 

Siden vi er på Fornebu flyplass, kunne det vært spennende å lage en konkurranse hvor man skulle lage en PC som kunne fly...

 

At alle nødvendige PC -komponenter (det trenger ikke være skjerm,tastatur og mus i flyvende tilstand) blir puttet inn i et modellfly eller noe slikt og at PC'n skal fungere helt normalt på bakken, men at den kan fly. Det kan kanskje bli veldig vanskelig for folk å lage da, så kanskje ikke en veldig veldig god ide....

 

Men hadde vært artig at hw.no kunne laget en slik greie, slik at vi andre kunne sett på.

 

Kan kanskje være en fordel at "piloten" er dyktig til å styre modellfly...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha Datarock, et band, til å holde konsert på lan-et. Det hadde vært absolutt konge. Og hvem liker ikke "Computer Camp Love" Passer jo perfekt til settingen. bare et forslag dette her. Forøvrig er jo ikke Datarock så alt for rådyre heller. Og ettersom de er norske artister burde ikke det være for vanskelig å få dem innom Oslo heller. Hvis jeg ike husker feil har bandmedlemmene bopæl rundt om i Bergen?

 

Turn of the century in Norway and two friends, Fredrik Saroea and Ketil Mosnes, have noticed how the musical landscape of their home city, Bergen, has changed.
Jupp. Dem har bopæl i Bergen. Anyways. Noen her som også ønsker seg Datarock til lan-et?
Lenke til kommentar
Jeg har et forslag til en konkurranse:

 

Siden vi er på Fornebu flyplass, kunne det vært spennende å lage en konkurranse hvor man skulle lage en PC som kunne fly...

 

At alle nødvendige PC -komponenter (det trenger ikke være skjerm,tastatur og mus i flyvende tilstand)  blir puttet inn i et modellfly eller noe slikt og at PC'n skal fungere helt normalt på bakken, men at den kan fly. Det kan kanskje bli veldig vanskelig for folk å lage da, så kanskje ikke en veldig veldig god ide....

 

Men hadde vært artig at hw.no kunne laget en slik greie, slik at vi andre kunne sett på.

 

Kan kanskje være en fordel at "piloten" er dyktig til å styre modellfly...

6227988[/snapback]

Fly hadde blitt alt for tungt til fly.. Det ville ikke letta

Lenke til kommentar
papirfly compo! :)

6234017[/snapback]

Like genialt som enkelt! Om ikke offisiellt må vi hvertfall arrangere det uoffisiellt :D .

 

Vet noen om det er noen høye tak der man kunne fått lov til å gå oppå og hevet papirflyene derfra?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...