Gå til innhold

HW-Lan 06: Events under HW-LAN 06; dine forslag!


Anbefalte innlegg

HW-LAN 06 blir ikke bare et LAN, det blir en skikkelig samling med masse aktiviteter. Vi har enda ikke fått avklart mye om hvilke events som vil foregå, så har du forslag så er det bare å fyre løs her. Alt er av interesse :)

 

Nevner av typen:

-Actionfylte?

-Foredrag

-Konkurranser

osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mario Kart: Double Dash konkurranse hadde vært en absolutt suksess for min del. Dette er et ypperlig konkurransespill som ville vekke fram konkurranseinstiktet mitt hvertfall. Ellers må det da kunne finnes på mye gøyt. Anngående konferanser er jeg usikker på hva som kunne være aktuelt. Må nesten tenke litt over det.

Lenke til kommentar
Vil absolutt si at en casemod-compo er et must. Dette vil bringe flere, god casemods/builds til LANet.

 

Konkurranse i beste LEGO-byggning? Hadde vært morsomt og nostalgisk ;)

6217323[/snapback]

Henger meg på den der, skal nok klare å få ferdig min til da : p

 

Men casemod-compo! :) Og striptease... ^^

 

evnt. no overklokkere som viser skills^^ Litt tøft å se på;

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
HW-LAN 06 blir ikke bare et LAN, det blir en skikkelig samling med masse aktiviteter. Vi har enda ikke fått avklart mye om hvilke events som vil foregå, så har du forslag så er det bare å fyre løs her. Alt er av interesse :)

 

Nevner av typen:

-Actionfylte?

6216594[/snapback]

 

Kripos med full tilgang til nerdenes maskiner :evil:

Lenke til kommentar
HW-LAN 06 blir ikke bare et LAN, det blir en skikkelig samling med masse aktiviteter. Vi har enda ikke fått avklart mye om hvilke events som vil foregå, så har du forslag så er det bare å fyre løs her. Alt er av interesse :)

 

Nevner av typen:

-Actionfylte?

6216594[/snapback]

 

Kripos med full tilgang til nerdenes maskiner :evil:

6219162[/snapback]

Shit...

 

**

\loading delete-secret-files mode

\delete-secret-files mode loaded

*working*...

\secret-files deletet

**

Lenke til kommentar

Men det med Kripos hadde kanskje ikke vært så dumt. Da jeg så dem på TG, var de veldig villige til og presentere seg selv (siden de er relativt nye), og likte veldig godt at publikum var interesserte og stilte spørsmål. Vis dere i nettverket spør dem er jeg rimelig sikker på at gutta i datakrim avdelingen til Kripos tar seg en tur til Fornebu. De har jo kontor i Oslo óg.

 

Så kan vi fortsette diskusjonen fra TG ;) Var ihvertfall veldig bra det de hadde og si i vikingskipet. Husker spesielt han gamle leder personen, samt advokaten som kom under stor kryssild fra publikum.

 

edit: Her har vi boysa:

post-12185-1149113491_thumb.jpg

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...