Gå til innhold

HW-Lan 06: Regler angående høyttalere - hva mener DU?


Dahl

Anbefalte innlegg

Mitt forslag er at vi ikke legger noen begrensninger på høyttalere fra onsdag til fredag, da disse dagene er forbeholdt vanlige LAN-aktiviteter. Men fra ettermiddagen/kvelden på fredag er planen at vi starter med foredrag, workshops og lignende, og derfor vil ikke for høy lyd blir tillatt.

 

Hva synes dere om det? Vi får noen dager med nærmest frie rammer, mens det blir noen dager med litt mindre lyd.

6220537[/snapback]

 

Hør Hør!

Forresten, om jeg måtte søke på security, betyd det at jeg kunne prikke noen fjortiser på ryggen og smile vakkert og helt uskyldig be om at de slår av trancen?

For så å legge på, tja si et godt gammelt album fra 1980 kalt Back in Black ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, total nekt på lyd fra fredag til onsdag blir litt kjedelig. Da kan vi heller sette opp tider det skal være stille fra fredag til onsdag. F.eks at fra 18:00-21:00 eller uansett hvor lenge disse tingene varer så skal det være stille.

6220604[/snapback]

Går utifra at du mente fra fredag til søndag. ;) Jeg er enig, total nekt blir feil. Men litt lavere lyd disse dagene tror jeg ville vært bra for alle.

Lenke til kommentar

fredag til søndag stemmer det. Gah. Stressa med eksamensforberedelser :o

 

Kronholm, security gir ikke deg rett til å dirigere musikken til det DU mener er best. Alle har forskjellig smak, og hvis du ikke kan overleve med at noen liker annen musikk, så er vel strengt talt ikke et dataparty et sted for deg. :)

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg liker ikke så veldig at man sitter ved siden av en eller annen idiot som spiller musikk 24/7 når man sitter med headsett ved siden av og prøver å spille med andre.

 

Lag heller et eget hjørne til alle som har høytalere, så slipper headset/mirkofon-folka og bli plaget mens de spiller.

 

Just my 5 cents :)

Lenke til kommentar
Boten Anna. Blir den tillatt vil 78,3% av alle deltakere være gale før 2t har gått.

6223487[/snapback]

Boten Anna og Bananaphone skal jeg sørge for at blir bannlyst. Makan til drittmusikk skal man lete lenge etter. Har fortsatt mareritt om bananer som angriper meg etter å ha blitt vekket av Bananaphone et utall ganger på TG06.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at det bare er å si fra selv, uten å måtte kontakte crew hvis en person plager deg med musikken sin. Selv om det kan virke sånn er de ikke ute etter å gjøre LANet surt for resten av deltakerne. Men det burde være en stilleperiode der alt annet enn headset ikke var lov (ellers klipping, med unntak av host/scenehøytalere) f. eks. fra 04:00-12:00.

Bortsett fra det så burde det være lov til å spille, men ta hensyn til de andre og skru ned eller slå av for en periode om du blir bedt om det.

Hadde også vært morro med lydkrig en time eller noe rett etter stilleperioden for å få vekket folka igjen :)

Lenke til kommentar
Jeg er fristet til å ta med meg mine gulvhøytalere for å overdøve eventuell drittmusikk som måtte spilles. Har heldigvis aldri opplevd noe slikt da jeg ladri har vært på lan før. Personlig mener jeg at det beste er hodetelefoner. men jeg kommer ikke til å bry meg veldig om folk som har små høytalere som spiller musikk på et akseptablet nivå. Og da mener jeg et nivå hvor musikken ikke overdøver alt som er av annen lyd i hallen.

6217855[/snapback]

Om du ikke har vært på LAN før, så lover jeg det er mer liv med høytalere. Dog ikke konstant (24/7) eller under compoer (spesielt).

Lenke til kommentar
da whiner seff folk over dårlig musikksmak bla bla, men da kan personen bruke headset.. min mening :p

6224519[/snapback]

Dette blir som å finne en tilfeldig person på gaten, rope "DA DAD ADA DA DA D A!!" i øret på ham, og hvis han klager, så sier du "du kan jo stikke fingrene i ørene, da".

 

Stol på meg, disse whinerne kommer til å teipe deg fast til en tralle og sende deg nærmeste rullebane før de tar på seg headset.

 

Min mening.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...