Gå til innhold

HW-Lan 06: Regler angående høyttalere - hva mener DU?


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fristet til å ta med meg mine gulvhøytalere for å overdøve eventuell drittmusikk som måtte spilles. Har heldigvis aldri opplevd noe slikt da jeg ladri har vært på lan før. Personlig mener jeg at det beste er hodetelefoner. men jeg kommer ikke til å bry meg veldig om folk som har små høytalere som spiller musikk på et akseptablet nivå. Og da mener jeg et nivå hvor musikken ikke overdøver alt som er av annen lyd i hallen.

Lenke til kommentar
Kan bli litt stress for crewet og løpe rundt og be folk dempe lyden, bedre å nekte bruken av det.  :shrug:

6218389[/snapback]

Jeg går utifra at dette ikke vil bli noe problem, er bare å komme med en trussel med klipping av kabler og forumban ;)

Og fra tidligere crew-aktiviteter som jeg har gjort så hører de fleste på når de får en tillsnakk skal du se :)

Lenke til kommentar

Mitt forslag er at vi ikke legger noen begrensninger på høyttalere fra onsdag til fredag, da disse dagene er forbeholdt vanlige LAN-aktiviteter. Men fra ettermiddagen/kvelden på fredag er planen at vi starter med foredrag, workshops og lignende, og derfor vil ikke for høy lyd bli tillatt.

 

Hva synes dere om det? Vi får noen dager med nærmest frie rammer, mens det blir noen dager med litt mindre lyd.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...