Gå til innhold

TES: Etter leveling får jeg ikke velge attributes


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå er jeg redd for at jeg har ødelagt noe her.

 

Da jeg går opp level, får jeg IKKE velge om jeg skal gå opp i strength,endurance osv

Det fungerte tidligere i spillet. Men hvis jeg nå laster en tidligere, fra jeg var level 3 (er level 15 btw) deretter forsøker å gå opp level, da går det heller ikke.

Dette er egentlig drit surt. Kan jo eventuelt legge inn AF mod. Men vil den fikse eller ødelegge for meg nå..

Sett litt om det er fler som har slitet med dette i elderscrolls forumet, men den ene jeg fant hadde jo så klart ikke fått hjelp.

 

Håper noen har peil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg la inn AFmod jeg. Fikk det ikke til å fungere.

 

Men trenger fortsatt hjelp, skjønner ikke hvordan AF-modden fungerer. Har lest om den på forumet og uesp siden. Men forstår det ikke.

 

Noen som kan forklare kort og greit hva som menes med det som skjer når du tar på deg ringen?

Kanskje du kan si hvilken måte du bruker og hvorfor, så jeg kan herme eller noe :p

Lenke til kommentar
Jeg la inn AFmod jeg. Fikk det ikke til å fungere.

 

Men trenger fortsatt hjelp, skjønner ikke hvordan AF-modden fungerer. Har lest om den på forumet og uesp siden. Men forstår det ikke.

 

Noen som kan forklare kort og greit hva som menes med det som skjer når du tar på deg ringen?

Kanskje du kan si hvilken måte du bruker og hvorfor, så jeg kan herme eller noe :p

6199405[/snapback]

 

Må starte nytt spill for at levelling modsene skal virke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...