Gå til innhold

Dine tanker om Warhammer Online!


Anbefalte innlegg

Mye mulig det hadde floppet, men jeg tror jeg hadde likt et slikt spill bedre en dette, MEN det kan jeg jo aldri vite 100%

 

At halflinger ikke er med er jo ganske naturlig, de fører ikke krig, og holder seg stort sett i the moot og passer sine egne saker. Så sånn sett forstår jeg det, men jeg håpet jo, si det er min absolutte favoritt rase:)

 

Men ja, Halflings kunne godt vært en empire sub race slik goblin er. Fant egentlig ingen argument(gode) for at halflings ikke skulle være med i den linken, joda folk kan si at de ikke liker rasen men faktumet er at de er 1 av 4 spillbare raser i pen and paper spillet. Derfor er de en viktig del av warhammer, men så fokuserer de vel mest på warhammer battle og da er de ikke like viktige lenger. Men du finner de i the empire army og de har sin egen mercenary band i dogs of war.

 

Men ingen dverger er så kule som de er i warhammer!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal nevnes at hovedgrunnen til at jeg tror det ville floppet er fordi det kun appelerte til warhammer fans. WAR appelerer til alle MMORPG spillere og warhammer fans.

 

Dverger er ikke bare lave folk i warhammer nei. Selv om jeg kan lite om det, kan jeg med sikkerhet si at de er geniale.

Lenke til kommentar
Det skal nevnes at hovedgrunnen til at jeg tror det ville floppet er fordi det kun appelerte til warhammer fans. WAR appelerer til alle MMORPG spillere og warhammer fans.

 

Dverger er ikke bare lave folk i warhammer nei. Selv om jeg kan lite om det, kan jeg med sikkerhet si at de er geniale.

7031834[/snapback]

Det var på grunn av at jeg er gammel warhammer fan at jeg ble interessert i dette spillet, og det du sier gir meg veldig noe å tenke på... Er redd for at det blir et nytt WoW som ruinerte sosial livet mitt i noen år, men en annen positiv ting er at det er jo laget av samme folka som laget Dark Age of Camelot som jeg likte.

 

Skal prøve det og se, og hvis det ikke er noe, så går jeg for Age of Conan.

 

LotR Online virker iallefall som en pengemaskin.

Lenke til kommentar
Det skal nevnes at hovedgrunnen til at jeg tror det ville floppet er fordi det kun appelerte til warhammer fans. WAR appelerer til alle MMORPG spillere og warhammer fans.

 

Dverger er ikke bare lave folk i warhammer nei. Selv om jeg kan lite om det, kan jeg med sikkerhet si at de er geniale.

7031834[/snapback]

Det var på grunn av at jeg er gammel warhammer fan at jeg ble interessert i dette spillet, og det du sier gir meg veldig noe å tenke på... Er redd for at det blir et nytt WoW som ruinerte sosial livet mitt i noen år, men en annen positiv ting er at det er jo laget av samme folka som laget Dark Age of Camelot som jeg likte.

 

Skal prøve det og se, og hvis det ikke er noe, så går jeg for Age of Conan.

 

LotR Online virker iallefall som en pengemaskin.

7033875[/snapback]

En viktig egenskap du BØR ha om du skal sette det skikkelig ned med et MMORPG er å kunne begrense deg. Hvis du ikke klarer det så kan du drite på leggen som så utrolig mange har gjordt. MMORPGer er farlig. Jeg passer på at jeg nesten aldri sier nei til å gjøre sosiale ting med venner for å spille isteden. Nå har det riktignok seg sånn at jeg spiller mye med mine nermeste venner så er ikke noe stort problem der.

 

Jeg tror ikke at WAR blir et spill du må spille hele tiden pga. spillets design. I WoW måtte du spille mye for å få være med guildet i instace pharming og for å komme opp i høy rank i PvP. Sånn vil det ikke være i WAR ettersom det ikke er stort fokus på instance farming eller at PvP systemet vil ikke være bygget på den måten. Suget til å spille vil nok ikke bli mindre av den grunn, men det gir deg mer frihet.

 

Age of Conan skal jeg kjøpe dagen det kommer ut. Kommer til å bli fett. Håper de får det ut snart. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Chaos marauder ser bare så utrolig tøff ut:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-114867-1171306485_thumb.jpg

Kommer til å være en sånn.

 

En av grunnene til at Halflings ikke er med kan være at hver rase kun har 4 klasser: Tank, Meelee, Ranged og Healer. Hos Empire er alle disse brukt opp av utrolig passende folk. Halflings passer bare ikke inn.

For de som lurer hvilke klasser det er hos Empire:

Ranged: Bright Wizard. De har en god del informasjon om disse.

Healer: Warrior Priest

Melee: Witch Hunter som har den tøffeste kombinasjon mellom hatt, frakk, støvler, sabel og pistol jeg har sett i noe spill.

Tank: Knight of the Blazing Sun

 

Siden jeg allerede er i full gang med å lage en kjempepost, tar jeg med Chaos-klassene også:

Tank: Chosen

Healer:Zealot

Ranged: Magus Har faktisk info og ikke bare bilde.

Melee: Marauder og et bilde til "He's a great viking gone bad"-Creative Director, Paul "Dont Call Me Baby" Barnett

 

Tar litt info om Dverger og Orker også. Orker her og Dverger her.

 

Jeg får jo ikke være Wood Elves. Jeg vil være Wood Elves. Får ikke være det her eller i Mark of Chaos
Wood Elves er det liten sannsynlighet for at blir med. De er alt for isolerte. De holder seg for det meste inne i Athel Loren (skogen deres) og drar sjelden ut. Dreper alle som går inn i skogen. Bedre med dem som NPC-er. (Hvis de i det hele tatt blir med.)

 

Tror at Vampire Counts kan bli gode for en eventuell expansion. Dette er mine forslag til klasser:

Ranged: Necrarch

Melee: Von Carstein eller Strigoi

Healer: Lahmia

Tank: Blood Dragons

Dette er kun mine egne meninger og jeg har ingen grunn til å tro at vampyrer kommer til å bli en spillbar rase.

 

Kopierer BTK fra tidligere i tråden da han kommer med et meget intelligent utsagn:

Det som er så synd er at alle kidsa bare kommer til å hevde at WAR har kopiert WoW. Bare vær klar over at Warhammer eksisterte lenge før noe Warcraft-franchise, og at hele Warcraft-universet er inspirert av Warhammer, til og med den grafiske stilen du ser i WoW, det er derfor det for dere uvitende ser ut som WAR hermer etter WoW.

Warhammer feiret nettopp 25(?)-års dag. Altså MYE eldre enn Warcraft.

EDIT: Greit, så fant ikke Games Workshop opp grønne orker.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Jeg syns Warhammer alltid har hatt den mest geniale tolkningen av de standard fantasirasene som orker, dverger og alver. Husker fra jeg spilte tabletop spillet hvor fascinert jeg ble av den kunstneriske stilen som er lagt i det. Håper virkelig at spillet klarer å fange den litt humoristiske sjarmen som trollbandt meg i mine yngre dager :) Husker fremdeles da jeg lå på senga og leste i High Elves bookleten min, de fantastiske historiene og vanvittige tegningene..

Lenke til kommentar
Blant annet var det Warhammer som fant opp grønne orker. Warhammer feiret nettopp 25(?)-års dag. Altså MYE eldre enn Warcraft.

7928766[/snapback]

 

Warhammer fant *IKKE* opp grønne orker. Dungeons & Dragons brukte det i flere år før Warhammer kom ut. (D&D kom ut 9 år før Warhammer Fantasy Battle).

7933189[/snapback]

OK, fikser det nå. Warhammer var i allefall tidligere ute enn Warcraft.

Lenke til kommentar
Håper beta kommer snart! (Hvis det kommer beta).

Ser på videor av spillet helt genialt. Bringer tilbake gode gamle warhammer minner <3

7937008[/snapback]

 

Tror det er veldig få personer som får prøve betaen, hørte snakk om kun 5 stk =\ vet ikke om det var sant da.

 

Også var det vel et guild som vant plass i betaen også tror jeg..

Lenke til kommentar
Tror det er veldig få personer som får prøve betaen, hørte snakk om kun 5 stk =\ vet ikke om det var sant da.

 

Også var det vel et guild som vant plass i betaen også tror jeg..

7939364[/snapback]

Men det blir vel closed beta? Er jo vanlig at the kommer en beta hvor få folk for være med i og så en stund etterpå kommer open beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...