Gå til innhold

Dine tanker om Warhammer Online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns han har en tendens til å bryte ned spillet til teite stereotyper jeg. Er ikke fan av at han skal sammenligne rasene i spillet med sosialklasser i England etc. Greit at han er engasjert men det virker jo som han har utrolig lite faktisk peiling på ting.

7983363[/snapback]

Jeg er helt enig i dette. Han får meg til å le og PRen er sikkert god, men man bør ikke gå til han om man vil ha et godt bilde av hvordan spillet blir. Det skal sies at etter jeg har lest noen ting Paul har skrevet gir han uttrykk for å ha mye bedre peiling enn hva han gjør i videoene, så man skal ikke se bort ifra at det er mer skuespill enn virkelig.

 

Heldigvis det Paul kun en av 150 ansatte i Mythic. Og det er Mark Jacobs som er Lead Game Designer, noe jeg er utrolig glad for. Den karen veit hva han driver med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Men jeg skulle virkelig ønske at de slengte in en fraction til. Som i gode gamle Daoc. Det var jo rvrvr som virkelig fikk spillet til å skinne.

Er folket sikker på hva de skal være når spillet blir sluppet?

Jeg har ganske lyst å mekke en WitchHunter, men er redd for at de skal bli for over pop, og det blir Witchunters mot Chaos

Lenke til kommentar

Var ganske sikker på at jeg skulle være chaos zealot, Men ble litt usikker nå. Ikke witch hunter ihvertfall =P Regner med det nesten blir som NE Hunter i WoW. Har ihvertfall sett mange på andre forum som sier de skal være det.

 

Har kanskje tenkt til å være en orc av et eller annet slag =P

 

De er så søte :love:

 

pressss010721dv9.th.jpg

Endret av L4ss3
Lenke til kommentar
Ikke witch hunter ihvertfall =P Regner med det nesten blir som NE Hunter i WoW. Har ihvertfall sett mange på andre forum som sier de skal være det.

8003837[/snapback]

WOWs Night elf hunter? Jeg aner ikke hva de gjør, men jeg tviler på at det likner på Witch Hunter. Witch Hunter blir en nærkampsklasse. En som deler ut mengder med skade men som har lett rustning.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar
Ikke witch hunter ihvertfall =P Regner med det nesten blir som NE Hunter i WoW. Har ihvertfall sett mange på andre forum som sier de skal være det.

8003837[/snapback]

WOWs Night elf hunter? Jeg aner ikke hva de gjør, men jeg tviler på at det likner på Witch Hunter. Witch Hunter blir en nærkampsklasse. En som deler ut mengder med skade men som har lett rustning.

8003907[/snapback]

 

 

Var ikke det jeg mente. Men at alle "noobsa" ( fant ikke på noe bedre ord her :blush: ) velger witchhunter.

Og at alt for mange velger de -> overpop =(

Endret av L4ss3
Lenke til kommentar

Aldri følt at huntere i WoW var overpop, men så er det lenge siden jeg spillte wow.

Witchhunterene er jo utmåtelig kule, det kan man ikke nekte for. Men jeg tror jeg skal begynne med en support class av noe slag.

 

Disciple fra Vanguard er bygget delvis på samme måte som noen av healerene i WAR. Og fikk utrolig sansen for den type spilling etter jeg prøvde det. Det går altså på å fighte for å få bedre evne til å støtte gruppen.

 

I WAR blir det aktså: Jo bedre du sloss, jo bedre støtter du gruppen din, og jo bedre gruppen spiller, dess mer morale får du, noe som igjen gjør at du sloss bedre! En god sirkel som bare baller på seg (som blir en ond sirkel om det går motsatt veg).

 

En defansiv tank virker også veldig veldig gøy å spille med Colission detection og ting som taunt.

Lenke til kommentar
When a player pre-orders a copy of this game. The player will not only get into Open Beta but they will be able to carry their characters over into launch. This may seem unfair, but it really is not. It is simply giving players some advantages to getting in at the beginning. Plus, the Open Beta doesn’t have too long before the game’s launch, and it really is just a test of the launch client anyway. So keeping my character will be a great step in playing the game.

7983363[/snapback]

Hva synes dere om dette? Blir jo teit hvis de som spiller i Beta skal få en sjustart, er ikke at de vet mye om hvordan spillet når de starter en bra nok "belønning" for å pre-ordre?

Lenke til kommentar
må nokk betale. så og si alle mmorpg krever betaling + kjøpt spill

8028409[/snapback]

Alle MMORPG krever ikke betaler eller kjøping av spill. Men de "største" spillene krever det, sånn som Wow, Warhammer Online, Lotro osv osv.

 

F.eks Anarchy Online, silkroad osv trenger du ikke betale for.

Lenke til kommentar
When a player pre-orders a copy of this game. The player will not only get into Open Beta but they will be able to carry their characters over into launch. This may seem unfair, but it really is not. It is simply giving players some advantages to getting in at the beginning. Plus, the Open Beta doesn’t have too long before the game’s launch, and it really is just a test of the launch client anyway. So keeping my character will be a great step in playing the game.

7983363[/snapback]

Hva synes dere om dette? Blir jo teit hvis de som spiller i Beta skal få en sjustart, er ikke at de vet mye om hvordan spillet når de starter en bra nok "belønning" for å pre-ordre?

8017330[/snapback]

Det visste jeg faktisk ikke. Litt usikker på hva jeg synes om det, men det blir jo på en måte den egentlige releasen. Jeg kan hvertfall huske at jeg ble jævlig lei av å starte nye chars når jeg spillte så mange Wow betaer (korea, US, euro, stresstest).

Men jeg kan jo ikke si noe annet enn at jeg skal pre-ordre.

 

Hvor fant du det?

 

 

må nokk betale. så og si alle mmorpg krever betaling + kjøpt spill

8028409[/snapback]

Alle MMORPG krever ikke betaler eller kjøping av spill. Men de "største" spillene krever det, sånn som Wow, Warhammer Online, Lotro osv osv.

 

F.eks Anarchy Online, silkroad osv trenger du ikke betale for.

8029478[/snapback]

Kvalitet koster. :)

Man får det man betaler for. Ofte nok hvertfall.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
må nokk betale. så og si alle mmorpg krever betaling + kjøpt spill

8028409[/snapback]

Alle MMORPG krever ikke betaler eller kjøping av spill. Men de "største" spillene krever det, sånn som Wow, Warhammer Online, Lotro osv osv.

 

F.eks Anarchy Online, silkroad osv trenger du ikke betale for.

8029478[/snapback]

Det er sant, men finner man silkroads og anachy i butikken? De fleste spill man kjøper i butikken, som f.eks wow, vanguard, og snart war, må betales for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...