Gå til innhold

Dine tanker om Warhammer Online!


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om warhammer online. Fra det meste jeg har sett av filmer, bilder og diverse så virker det som det neste WoW. Og jeg er ikke noe stor fan av WoW. Snarere tvert imot.

 

Grafikken på Warhammer minner meg alt for mye om den "barnevennlige cartoon-grafikken" som jeg syns WoW har. Det virker som det type spill som vil ha mest mulig 12-åringer for å få mest mulig penger, men det er kanskje bare en personlig mening. Jeg ser mye mer frem til den mer "voksne" grafikken i age of conan.

Jeg kan vel også påpeke at fra hva jeg har sett, så virker grafikken i warhammer online temmelig dårlig.

 

Jeg vet ikke hvordan kampsystemet er, men det eneste jeg husker jeg likte utrolig godt i WoW var den frie movementen og den raske responsen spillet gir når jeg er warrior og løper rundt og denger løs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tingen med WAR er at det skal ha en slik "barnevennlig cartoon-grafikk" som du snakker om. Om jeg ikke tar feil så har vel Warcraft-serien tatt inspirasjon fra de originale Warhammer-figurene, og WAR vil jo selvsagt ha en grafikk i samme stil som figurene. Ærlig talt liker jeg den grafikkstilen, og den er vennlig mot eldre PC-er, som er en svært bra ting.

 

Dessuten har slik "realistisk" grafikk tendenser til å rett og slett bli seende forferdelig ut, spesielt når du ikke kan pøse på med polygoner fordi man faktisk skal ha hundrevis av modeller med samme polygon-count på skjermen samtidig. Samme med animering. Jeg blir mildt sagt gal av å se stive og uttrykksløse fjes i MMO-spill. Spesielt når de slåss. Ingen ser dønn alvorlige ut når de hamrer løs alskens demoner og monstre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132
Guilden min fikk beta for lenge siden, men eurofagsa fikk ikke. :(

Vi fikk forøvrig 16 spots, noe som er rimelig greit.

 

Skal folket her spille på europeiske servere eller amerikanske?

9449645[/snapback]

 

Eu selvf, hvorfor skulle vi på US ?

9452052[/snapback]

EU har GOA.

'Nuff said.

Lenke til kommentar

Har spilt warhammer online beta en liten stund nå, men har ofte quitta fordi betaen lagger altfor mye..

Kan derfor ikke si annet enn at spillet virkelig veldig lovende, helt fra level 1 er det utrolig mye ting å gjøre:

 

RvR Quests *

Influence points, som kan gi deg blått gear fra level 2 og oppover *

Vanlige quests, som er utrolige lette og noen av dem, veldig morsomme *

 

Combat systemet har jeg ikke satt meg ordentlig inn i enda, men grafikken på spillet er mye bedre en wow. Det er ikke "Cartoonish".

Lenke til kommentar
Guilden min fikk beta for lenge siden, men eurofagsa fikk ikke. :(

Vi fikk forøvrig 16 spots, noe som er rimelig greit.

 

Skal folket her spille på europeiske servere eller amerikanske?

9449645[/snapback]

 

Eu selvf, hvorfor skulle vi på US ?

9452052[/snapback]

EU har GOA.

'Nuff said.

9454845[/snapback]

 

Og GOA er?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...