Gå til innhold

Råd til ny labtop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde kanskje hatt en med Core Duo når du først skal handle?

Blir utrolig mye bedre allround-ytelse da hvertfall :D

6178898[/snapback]

Tja, ytelsen blir sikkert bedre med Core Duo, men utrolig mye er vel å ta litt hardt i. ;)

 

Hvis man ikke kan vente så er forslaget i første innlegg glimrende.

Hvis man kan vente så mener jeg Core 2 Duo (Merom) er verd å vente på av flere grunner:

- Bedre generell ytelse (pga vesentlig utbygget kjerne)

- 64bit-støtte

 

Det med 64bit kan virke uviktig nå, men om 2-3 år vil han angre om han ikke har 64bit. Vista blir trolig det siste Winodws-OS'et med 32bit og 64bit vil dermed bli veldig viktig for å få en god bruktpris for den eller for å få utnyttet den skikkelig etter ca 2008.

Lenke til kommentar

Hei, så at du hadde tenkt bruke mellom 9 og 11 tusen men må uansett komme med et tips.

 

Jeg kjøpte meg selv en sånn her for noen uker tilbake og er voldsomt fornøyd:

https://prisguiden.no/product.php?productId=39831

 

Den spiller nye spill med finfin ytelse pga. X1600 skjermkortet og har all funksjonalitet man kan begjære. Det eneste jeg har gjort er å putte inn en 1gb-brikke med ram til, noe som anbefales.

 

-Johan

Lenke til kommentar
Hei, så at du hadde tenkt bruke mellom 9 og 11 tusen men må uansett komme med et tips.

 

Jeg kjøpte meg selv en sånn her for noen uker tilbake og er voldsomt fornøyd:

https://prisguiden.no/product.php?productId=39831

 

Den spiller nye spill med finfin ytelse pga. X1600 skjermkortet og har all funksjonalitet man kan begjære. Det eneste jeg har gjort er å putte inn en 1gb-brikke med ram til, noe som anbefales.

 

-Johan

6179552[/snapback]

Det er en ganske bra bærbar pc. Det som hindrer meg i å kjøpe den er cpuen. Men den er absolutt et av de beste tilbudene for tiden.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...