Gå til innhold

Venstre hendt i cs

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er noe feil med cs sånn at jeg harallt venstre hendt og de funker ikke skifte til høyre... noen som har noen forslag ? har prøvd det meste men har noen noe jeg kan skrive i console eller noe annet ? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøvd å reinnstalere det, for så å fikse innstillinger?

6171016[/snapback]

han kjører software, da går det ikke ann og ha høyrehendt, da må han skifte til openGL eller som kimmag sa , direct3D

Skrevet

jeg har testa og sette den i opengl men når jeg gjør det kommer opp en feilmelding! :p og i d3d lagger det huet av meg men den er høyre hendt da sånn som jeg vil ha den :p;) noen andre forslag ?

Skrevet

Jaja, men hvorfor kan du ikke bare spille venstrehendt da? Det har ikke noe å si når du blir vant til det. Bare litt uvant i starten. Du skal se på hitboxen, ikke på våpnet når du skyter uannsett...

Skrevet

cl_righthand 1

det skjer med meg nesten hver gang jeg legger ned spillet og går ut i windows, derfor har jeg bindet F7 til kommandoen

bind F7 "cl_righthand 1"

Skrevet

Hvis du hadde lest litt subz00r så hadde du sett at han kjører software, og da er det umulig og ha høyrehendt.

Begyner og tro du postet bare for og få opp post-counten din :hmm:

Skrevet
Hvis du hadde lest litt subz00r så hadde du sett at han kjører software, og da er det umulig og ha høyrehendt.

Begyner og tro du postet bare for og få opp post-counten din :hmm:

6184917[/snapback]

JA HEHE!11

Eller så har han bare ikke lest tråden skikkelig, satser 50øre på det siste.

Til trådstarter, legg inn de nyeste skjermkortdriverne til kortet ditt.. Hvis ikke det funker så har du et for dårlig kort, som ikke støtter OpenGL.

Skrevet

Selvsagt skulle jeg gidde å poste telleposter. Nei, var på vei ut og hadde det travelt. Kanskje burde det ha slått meg at det var mistenkelig at ingen hadde postet kommandoen tidligere.

• 3 uker senere...
Skrevet
cl_righthand 1

det skjer med meg nesten hver gang jeg legger ned spillet og går ut i windows, derfor har jeg bindet F7 til kommandoen

bind F7 "cl_righthand 1"

6184516[/snapback]

Eller trykk H ingame, får du opp finfin meny...

Hvorfor bytte? Alle som er gode i cs bruker jo lefthand, treffer mye bedre med deagle da :yes:

Neida, men serr, reinstaler cs eller noe.

6322334[/snapback]

hehe, bra uhm ja det er beste med lefthand :roll:

Skrevet
Min aim blir ødelagt av righthand. Spillte slik i et halvt år pga skjerkort. spillte mye bedre med lefthand.

6327783[/snapback]

Hakke sjangs og spille med l.h, men det er nok bare en vanesak da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...