Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer nå er at posten er så inkompetente at de leverer routeren min til hovedpostkontoret istedet for på døra mi som de skulle, eller på lokale post-i-butikk. Så nå må jeg vente til i morgen for å få nett.

 

Hvorfor er ikke Posten Norge nedlagt og byttet ut med selskaper som er villige til å gjøre jobben sin?

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke Posten Norge nedlagt og byttet ut med selskaper som er villige til å gjøre jobben sin?
Fordi de er billige og stort sett pålitelige. Posten Norge er såpass enormt at små glipp innimellom er uunngåelig.

Det finnes flere budfirmaer her i landet, f.eks DHL og Tollpost. Hvis du vil ha en skikkelig levering, så får du heller punge ut til dem istedetfor å klage på Posten.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke Posten Norge nedlagt og byttet ut med selskaper som er villige til å gjøre jobben sin?
Fordi de er billige og stort sett pålitelige. Posten Norge er såpass enormt at små glipp innimellom er uunngåelig.

Det finnes flere budfirmaer her i landet, f.eks DHL og Tollpost. Hvis du vil ha en skikkelig levering, så får du heller punge ut til dem istedetfor å klage på Posten.

Billige? Siden når?

Eneste som er pålitelig med Posten Norge, er at du kan garantere at en viktig pakke vil ligge på en omlastingssentral i ett døgn, istedet for å bli flyttet de 4 milene mellom Hamar og Lillehammer, og videre ikke bli levert på døra (som er produktet ISPen har kjøpt), for så å lyve om hvor pakka er, som gjør at du drar til feil postkontor og dermed ikke rekker åpningstiden til postkontoret du egentlig måtte til.

 

Jeg bruker ikke Posten når jeg har valget.

Lenke til kommentar
Eksempel; slike som deg irriterer meg. Man kan ikke sitte å whine over 4,53 i snitt. Det får deg inn på _mange_ av de tøffeste linjene. Ifølge tallene fra i fjor er det kun musikk og dans som har høyere.

Hvorfor i all verden kan man ikke være misfornøyd med et karaktersnitt hvis man mener man godt kunne klart bedre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...