Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Irriterer meg at jeg skal bruke hele morgendagen på skole og jobb. For så å dra på jobb igjen på lørdag.

skal jobbe fra 15:00-23:00 i morgen, lørdag OG søndag jeg.... men helt ok.... tjener litt under 2500 på det, og får drikke masse kaffe latte

Skrevet
skal jobbe fra 15:00-23:00 i morgen, lørdag OG søndag jeg.... men helt ok.... tjener litt under 2500 på det, og får drikke masse kaffe latte

Den egentlige grunnen til at du jobber er vel kaffen regner jeg med? :wee:

Skrevet

At matkammerset er tomt, og jeg har ikke noen penger. Har hoppet over frokost, og må gå helt til middag før det er mat. (gratis hos muttn)

Studentlivet er egentlgi ganske rass.

Får penger på mandag, så jeg må være kreativ for å ikke miste for mye kroppsfett over helgen.

Skrevet

Når damen bare sier "mhm" når jeg vil prate om noe, istedenfor å spørre om diverse ting. Plagsomt, fordi hun alltid skal skravle om mye -- og når jeg sier mye, så mener jeg mye T_T

Skrevet
Store, blinkende Dell-reklamer øverst i forumet.

Bling blang on ze webz :) Nei.. ja den er litt irriterende ... Ellers så irriterer jeg meg litt over at jeg må være vis som frakoblet på MSN hele tida fordi det er så mange jeg ikke vil bli snakka til av... :p

Skrevet
Ellers så irriterer jeg meg litt over at jeg må være vis som frakoblet på MSN hele tida fordi det er så mange jeg ikke vil bli snakka til av... :p

Ta den på "borte", og ikke svar. Bare snakk med dem du vil :)

Skrevet
Jeg har stått som borte sammenhengende i to-tre år. Praktisk.

Problemet er at de fleste som kjenner meg veit at jeg ikke faktisk er på borte når jeg er borte å driter i hva statusen min er sålenge jeg er på MSN så snakker de til meg ... Fordi jeg sto som opptatt og borte hele tiden før å snakka til folk :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...