Jason P. C. Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Ja min pleier å ende opp der. Aner ikke hvorfor
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 (endret) Elektriske apparater, som Bang & Olufsen TVer og Altibox sine dekodere, som ikke har (nok) knapper til å kunne brukes uten fjernkontroll. I tillegg bruker Altibox en spesiell type batterier beregnet på bilnøkler og kalkulatorer. Du kan ikke løpe ned på Joker og kjøpe nye en sen lørdagskveld. Man må til Clas Ohlson eller bensinstasjon. Men ikke alle bensinstasjoner har dem heller. Og så er de DYRE. Jason Something: Er du mora mi? Jeg visste ikke at du hadde konto her. Endret 5. juli 2010 av Mannen med ljåen
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Det er vel fordi vi pleier å stå og kikke inn i skapet uten og ta noe. Har lyst på noe når man ser på tv. Rusler til kjøleskapet, legger fra seg kontrollen og går tilbake til stua.
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Folk som i php kategorien sender meg en PM, når jeg svarer på noe i tråden dems, istede for å spørre meg direkte der..
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Folk som i php kategorien sender meg en PM, når jeg svarer på noe i tråden dems, istede for å spørre meg direkte der..
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 jeg hater en viss koreaner som heter Kim. Seriøst. En statsleder som heter Kim. Han burde holdt seg til å lage chips.
co2 Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 At jeg ikke har NOE å gjøre i hverdagen. - Har ikke internett der jeg bor. - Heller ikke TV. - De fleste kjente jobber/har ferie. - Jobber bare helgene. Herre jesus maria josef
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Eller gjør noe morsomt. Plukk med deg et kamera og gå deg en tur.
co2 Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Trening er ikke dumt, skulle helst hatt sykkelen...får vel finne fram den da.
Kaarerekanraadi Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..?
co2 Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Tydelig du ikke har den fjerneste peiling på hva noen av disse har gått igjennom, og fremdeles lider.
Daskeladden Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 at internettet vårt holder seg stabilt på 70 kb/s -.-
Kaarerekanraadi Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Tydelig du ikke har den fjerneste peiling på hva noen av disse har gått igjennom, og fremdeles lider. Hva har de gått i gjennom? Sett en død person?
Anbefalte innlegg