Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Men i klokken elleve-te!

 

Jeg savner et par bokser brylcreem og pomade (Layrite), samt en kam fra Layrite, en shampoo fra Layrite, en tube med got2b glue-hårgele og et par tuber med random Define hårgele. Og selvfølgelig har ingen sett det. -_-

 

Var ikke akkurat billige produkter heller.

Møkkafamilie!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det dårlige utvalget i dagligvarebutikkene her irriterer meg. Ingen variasjon i det hele tatt. Pga dte ender jeg alltid opp med å handle inn det samme hver gang. Det hjelper ikke akkurat på spisingen, er så matlei nå at det skulle ikke vært lov. Jeg savner Norge. :(

 

 

hadde samme problem som deg. så gikk jeg og kjøpte en koke bok :)

blir mye bedre med nye oppskrifter vær dag :w00t:

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Det siste året har jeg kjøpt inn 12 kokebøker, 3 bøker for forsjellige drinker og 1 for smoothies.

Jeg spiser likevel en boks bønner eller en kvart kilo pytt i panne eller 2-3 ostesmørbrød per dag. :p

 

Og drikker fortsatt det samme, Fong Juice, Cuba Libre og White Russian. No change what so ever.

Lenke til kommentar

Irriterer:

Alt maset i avisene om Liv Løbergs CV-juks.

 

Det er i det hele tatt altfor mange krav til papirer i dette landet.

Hun klarte jo jobben helt fint uten disse fancy eksamenene, ergo er det ingen grunn til at de skal være inntakskrav.

 

Da jeg gikk på skolen og tok matematikk 2MX, var det en jente som hadde bestemt seg for å bli lege. Hun måtte ha 3MX for å komme inn på studiet.

Men hvor ofte skal egentlig en lege drive med denslags matematikk, da?

 

Snart må man vel ha eksamen i driting for å få bruke et toalett også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...