Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:realmad: Takket være at Island har sluppet en gigantisk FIS over Norge, lukter det FIS over alt. Bilen må også vaskes.

Lukter dritt her også. Veldig svakt men ved skola er det helt ille. Nå har lukta satt seg og jeg har en dis lukt hele tiden

Skrevet (endret)

Her lukter det egentlig ganske godt. Men det er sikkert fordi jeg er i Enebakk.

Spent på solnedgangen i kveld da.

Det med truseinnlegg i vaskemaskinen har jeg vært borti også, det er skikkelig udigg.

Edit: Oh, jeg irriterer meg litt over at verandaen min ikke får sol på seg etter kl 14, da jeg kommer hjem fra jobb.

Endret av DemonFudge
Skrevet (endret)

Den skal visst bli ekstra fin om det er aske i luften. Eller noe sånt.

Er egentlig ikke helt sikker, men jeg satser på å se på solnedgangen uansett da. (Sånn for kosens skyld.)

Endret av DemonFudge
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Helvettes aske.

Usikkert om kompisen min kan ta fly nedover i neste uke til bursdagen.

Skrevet

Hvorfor i helsikes blir deler av forumtråder besatt av tykke bokstaver, kursive bokstaver etc (varierer). Halvparten av siste side i hyggelige ting nå er kun tykke bokstaver. Make it stop! :(

Skrevet

Metal fans som klager over sanger som spilles på The Voice. Med tanke på hva de hører på vill jeg påstå at det som spilles på Voice er mer variert en black metal. Sangene er ikke bare like, men med navn på sanger som "Call of the Black Forest", "Jeg Hater Alt og Alle" og "Eternal Winter" så ikke kom å klag over ensformig pop , RnB og hip hop.

Jeg kan også lage metal. Jeg skal hete The Deep Pits of Satan med sanger som Etarnal Fire in Heaven, Black Frost, Deep Black Waters of Death og Burning Children.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...