Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Folk som er på treningsstudio kun for enn show-off runde. Der sitter man å pumper sine 5-10kg og føler så lykkelig. Men ikke faen at man får trent i fred, det kommer garantert enn jævel fra den andre side av salen, setter seg foran deg og pumper opp med 100kg.

Eller enda bedre, samme opplegget utføres av en kvinnfolk som er bare sååå bestemt på å vise hvor mye mer HUN klarer.

Samme folka har tendens til å hamstre inn det siste av sports klær og snakker vilt om hvor mange timer de har trent igår, idag osv...

Lol, høres ut som du er ganske missunnelig :!:

Har aldri opplevd damer som skal vise fram hvor sterke de er, sitter nok i huet ditt

edit: jeg blir faktisk irritert på sånne som deg jeg, som snur ryggen til meg når jeg sitter ved siden av og trener med mer enn deg. hvorfor skal det ha så mye å si hvor mye man trener med?

Jeg snur nok ikke ryggen til. Skjønner bare ikke hvorfor du føler så stor behov for å sette deg ved siden av meg når det er plenty av space?.. For min del spiller det ingen rolle hva man trenner eller hvor mye, men blir litt dårlig av "show-off" faktor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er bare helt latterlig. Hvorfor skal jeg trene med mindre vekter bare fordi du syns det blir for show-off? Man har da jobbet seg til den tyngden etter en stund og vil fortsette å øke. At personen ved siden av meg tar halvparten av det jeg tar gir jeg blanke F i..

Skrevet

Nettopp funnet ut at vi fører inn timelister med lunsj (8t, ikke 7,5t som vanlig) og må rette opp hele timelista mi! :realmad: (i praksis betyr det at jeg får betalt i lunsjen også, så kan egentlig ikke klage :p )

Skrevet

Hvorfor må alle skrike "PHOTOSHOP" med en gang man tar et bilde som ser litt fancy ut? Det går faktisk an å ta bilder uten å legge til noen effekter etterpå og.

Skrevet
Hvorfor må alle skrike "PHOTOSHOP" med en gang man tar et bilde som ser litt fancy ut? Det går faktisk an å ta bilder uten å legge til noen effekter etterpå og.

Fordi de ikke vet bedre.

Skrevet (endret)

Flott. Er ikke rasist, men han fyren der mangler sosiale antenner, bør jekkes ned et par hakk. I tilegg har han ingen ting smart å si.

Kan vel også legge til at jeg begynner å irretere meg over syklister i kondomdrakt som plent skal ligge midt i veien. Har de betalt for veiavgift? neppe. Ikke nok med så har vi trafikkfarlige mopeder på veiene som ikke går i mer enn 45km/h. Når skal jeg få noe igjen for alle tusenlappene jeg legger igjen på bilrelaterte avgifter?

Endret av Teac
Skrevet (endret)

Jeg har en i nabolaget som holder på å snekrer på ytterveggen sin i dette øyeblikk.

WTF?? Klokken er halv tolv. Det er ingen i gata her som eier folkskikk !!

Snekring på nattestid og på klokken ett på 1.juledag, er bare noe av det som foregår :blink:

Nå skal jeg peise på med volum på en film, så jeg overdøver hamringen.

En annen ting som er irriterende: Folk som er dødsflink til å tegne!! :p

Jeg er sykt misunnelig. Det eneste jeg greier å tegne ganske bra, er et hestehode. Til og med strekmenn er en vanskelig oppgave for meg.

Endret av Turtlis
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...