Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
At det er skole i morgen - DET irriterer meg.

Hvilken klasse går du i?

De skulle gjort værre ting, som å være prostituert. Da hadde serien vært mer underholdende.

Det er vel kanskje ikke helt passende for målgruppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Din situasjon? Hadde jeg vært så full at jeg holdt på å spy hadde jeg heller gått en stund til jeg tømte meg slik at det ikke skjer inni en bil.

Jeg klarer liksom ikke bare se frem i tid jeg. Før jeg gikk ombord var jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Du er heldig som greier å tenke fullstendig rasjonelt i en såpass beruset tilstand.

Skrevet
Jeg klarer liksom ikke bare se frem i tid jeg. Før jeg gikk ombord var jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Du er heldig som greier å tenke fullstendig rasjonelt i en såpass beruset tilstand.

Eller så har det med at noen klarer å kontrollere drikkinga til en viss grad og kjenne på signalene kroppen gir.

Det er aldri en unskyldning for å spy så lenge grunnen er for mye alkohol. Du burde vaske drosja som straff, ikke betale litt for å kome ut av det.

Skrevet

Ja, det er jeg enig i. Hadde gjerne vasket taxien som straff, spesielt når jeg kun spydde i den lille trappeoppgangen. Ble jo ikke gjort skade på noe stoffmateriale. Kan uansett bare glemme den saken her nå. Jeg har betalt for meg. Synes bare dette var sure penger.

Kvalme irriterer faktisk veldig :(

Skrevet

Nå er jeg sykt irritert på en av de jeg bor sammen med. Hun tror alt som bruker strøm ikke koster penger. Og når jeg opplyser henne om at det faktisk gjør det får jeg slengt i trynet at JEG bruker mye strøm pga jeg ser på tv en time eller to om dagen!

Skrevet
Blør i nesen veldig mye i det siste.

Og flere ganger om dagen. og selvfølgeli på de mest upassende plasser.

Anbefaler deg å få deg noe søvn.

Skrevet

Anbefaler deg å få deg noe søvn.

Sover hver enste natt, så tror ikkje det er søvn som er problemet. Våkner ofte av at eg blør mens eg sover og.

Skrevet

Stress kan også være med på å bidra til neseblødninger. Hvis det er ifra samme nesebor stort sett hele tiden kan du jo få brent inn den blodåren som lager blødningene.

Skrevet

Da jeg nevnte det for legen min når jeg slet med neseblødninger anbefalte han å spise mer jernholdig mat. En skive leverpostei om dagen kan hende hjelper.

Skrevet (endret)

:realmad:

Heldigvis er det ikke mye vanlig skole i dag.

Edit: Og at jeg har vært syk ei uke, så jeg har ikke fått med meg serlig mye..

Og nå får vi oppgaver om det jeg ikke har fått med meg.

Endret av Applebee
Skrevet

Jeg jobber i en kiosk (MIX) hvor vi selger mat, og anna drit. Alle veit hva som blir solgt på mix, regner jeg med, så jeg trenger ikke forklare det nærmere.

Det som irriterer meg er når folk kommer med en 5-6 varer i disken og i tillegg bestiller hamburger, calzone, panini, og alt av mat som dekker en familie på 10. DERETTER skal de betale. jeg sier 600kr, og da løfter de opp den finurlige store Prada-bagen sin og begynner å lete etter kort eller kontanter i lommeboka som ligger i bunnen av veska.

Hvorfor i svarte kan man ikke bare stå klar med lommebok for å betale?

wæow

Skrevet

Opplegg på skolen.

Er så helvetes lei av alle slags turer og opplegg, vil bare jobbe, men så er det noe kødd vi må gjøre.

Er greit med sosiale turer mot slutten av året, men er det virkelig nødvendig å gjøre alt mulig tull?

Faen, det er egentlig greit å dra på tur, men det er jo ikke noe vits når man må analysere hvert skritt man gjør og skrive en femsiders rapport bare for å rettferdigjøre at vi ikke var på skolen.

Skrevet

Når både tastatur og mus går berserk, og man må ta en restart rett etter man har skrevet et velskrevet innlegg, da blir man irritert. Skulle ha vært autolagring av skrevne tekster i browsere...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...