Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitter fortsatt på jobb (en fredagskveld!) og prøver å bli ferdig med denne dritten! Slå den a!

Burde vært en lov mot å ikke jobbe etter 6 på fredager.

Ja, synd på deg. Jeg jobber fra 03:00 - 07:00 mandag til lørdag.

Skrevet (endret)

faktisk ikke så mye , husker ikke helt, rundt en liter 22%

Drikker rent så jeg får bare vondt i hodet av den dritten ÅÅÅÅÅÅÅ

Men det går nedover nå LOLOL. :D

Endret av ikkespisgress
Skrevet (endret)
Trist liv man, trist liv.

Hva mener du? Jeg har da hatt det kjempegøy på en klassefest. :p

Og gavekort, jeg vet ikke helt jeg, men hvis jeg legger meg når rusen har gått ned så blir det bedre synes jeg.

Endret av ikkespisgress
Skrevet
FY FAEN.. er så jæævlig irritert... jævlig irriterende når det kommer 10 jævla drittunger og pælmer epler inn i rommet mitt helt uten grunn.. masse splatta eple i rommet, og de velta kaffekoppen min så jeg sølte kaffe over hele tastaturet mitt og ødela det. og de gidder selvfølgelig ikke å gi meg penger til et nytt...

gi de litt gammaldags juling, eller det spørs hvor gammal du er, er du voksen er det nok best å la vær :p

var 5-10 stykker tror jeg.. er like gamle som dem, ikke alle som kasta da.. heldigvis. og en 2-3 stykker av dem er sånne høye stærke folk så tror nok ikke jeg skal banke dem...

Skrevet

Fy FAEN!! Har fått et jævla stress-sår baki halsen! Gjør jo dri vondt og svelge og sånn. Og når jegprøvde å drikke vademecium (gurgle det) som kom det faen ikk langt nok bak. Så nå må jeg ta vademecium på fingeren og sitte å smøre det på såret.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...