Skjelvgråt Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Herregud, jeg ønsker dem ikke syke, jeg ønsker dem ikke død. Saken er at jeg måtte slutta pga den skola jeg gikk på til niende, pga at vi flytta. Her jeg er nå er jeg så godt som alltid alene, har egentlig ikke noen venner her, og mer. Sånn har det vært siden niende nå, jeg er bare lei ok`?
WarpX Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Christ... kanskje skolen irriterer ham da? Følelser er følelser, og skole er tvang. Jeg ønsker at hele jorda bare plutselig eksploderer om det er noe bedre
€uropa Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg måtte også flytte i sommer og begynne på videregående skole i en annen by i et annet fylke. Jeg kjente ikke et eneste menneske her, men likevel har jeg det bra. Du får hva du gjør ut av det.
bruno99 Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Behøver ikke være like lett for alle da vet du.
€uropa Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Hvis han ikke er spesielt sjenert skal det ikke være noe problem å etablere seg på et nytt sted etter en liten stund.
Applebee Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 (endret) Edit: Fjerna noe som var svart på. Anyways, On-Topic: Jeg irriterer meg over når noen prøve å "konvertere" meg til å like scooter\moped. Jeg fordrar det ikke, spesielt ikke når de kommer der i 80 sonen og sinker trafikken som faen. Og jeg synes det er jævlig mye penger å bruke på et kjøretøy man skal bruke i 1 år (Med tanke på at den ikke blir brukt alt for mye på vinteren) før man går over til bil. Men det er slik jeg ser på det, andre får vel gjøre hva faen de vil med pengene sine. Endret 20. september 2009 av Applebee
bruno99 Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 (endret) Zarac: Det er stor forskjell på miljøene fra skole til skole selv om det muligens var lett for deg. Endret 20. september 2009 av bruno99
€uropa Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg bor i en by som på folkemunne assosieres med hasj. Uansett hvor bedritent et miljø måtte være, er det opp til din egen innsats å treffe folk.
medlem-173043 Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Edit: Fjerna noe som var svart på. Anyways, On-Topic: Jeg irriterer meg over når noen prøve å "konvertere" meg til å like scooter\moped. Jeg fordrar det ikke, spesielt ikke når de kommer der i 80 sonen og sinker trafikken som faen. Og jeg synes det er jævlig mye penger å bruke på et kjøretøy man skal bruke i 1 år (Med tanke på at den ikke blir brukt alt for mye på vinteren) før man går over til bil. Men det er slik jeg ser på det, andre får vel gjøre hva faen de vil med pengene sine. HAH, mopeden min er finni på dynga men ennå et år til jeg kan ta den ibruk men ikke søren om jeg kommer til å ligge mitt i veibanen å sperre for biler. det er det værste jeg veit! de som tar mopped lappen blir søren meg lært opp til å kjøre mitt i veien!
CFM Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Vil du sperre for biler eller bli presset ut i grøfta?
Estella! Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 det irriterer meg grennseløs folk som ikke holder sge til tema på ett forum...grrrrr
dysfunctional Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Edit: Fjerna noe som var svart på. Anyways, On-Topic: Jeg irriterer meg over når noen prøve å "konvertere" meg til å like scooter\moped. Jeg fordrar det ikke, spesielt ikke når de kommer der i 80 sonen og sinker trafikken som faen. Og jeg synes det er jævlig mye penger å bruke på et kjøretøy man skal bruke i 1 år (Med tanke på at den ikke blir brukt alt for mye på vinteren) før man går over til bil. Men det er slik jeg ser på det, andre får vel gjøre hva faen de vil med pengene sine. Derfor du slenger på trim, og klarer å holde følge med trafikken i 60-70sonene. Kjører du uten noe som helst form av trim, burde du holde deg unna 80-sonene... Er jo bare livsfarlig.
Applebee Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Edit: Fjerna noe som var svart på. Anyways, On-Topic: Jeg irriterer meg over når noen prøve å "konvertere" meg til å like scooter\moped. Jeg fordrar det ikke, spesielt ikke når de kommer der i 80 sonen og sinker trafikken som faen. Og jeg synes det er jævlig mye penger å bruke på et kjøretøy man skal bruke i 1 år (Med tanke på at den ikke blir brukt alt for mye på vinteren) før man går over til bil. Men det er slik jeg ser på det, andre får vel gjøre hva faen de vil med pengene sine. Derfor du slenger på trim, og klarer å holde følge med trafikken i 60-70sonene. Kjører du uten noe som helst form av trim, burde du holde deg unna 80-sonene... Er jo bare livsfarlig. Nå tok jeg som utgangspunkt i at man kjørte lovlig da.
stasomfaen Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Å stå opp tidlig for å ha norsk. Lære om hvem som har skrevet Sigurd Dragesaga eller whatever... Lærer så mye UNØDVENDIG!
co2 Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Har sett på dokumentaren om Pedigree hunder, blir rimelig forbanna over hvor dumme folk er.
Dragen Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Helvetes Emmy Awards. Null serier i dag.
Gavekort Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 (endret) BED TIEM!Blir ikke noe skole i morgen nei. Denne her smilien er irriterende Stråler ut overlegenhet. Som en fast bruker kan jeg bekrefte at jeg aldri har brukt den i sammenheng med å være overlegen, kun for å snu om på den kverulante flisa i diskusjoner. Endret 21. september 2009 av Gavekort
Skogslik Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Idioter i trafikken: Kjørte i 80 i en 70 sone, men alikevell måtte en idiot av en motorsyklist jøre forbi med på dobbel sperre linje. tror dem er så forbanna tøffe me motorsyklene sine.
Anbefalte innlegg