Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hyggelig og kjenne dere her! Men jeg blir og skyte meg selv snart pga alle jentefjortissene på 13/14 år. I can't stand this anymore.

Har det akkurat på samme måte, men de ikke bedre de neste årene.

Skrevet

Folk som ser ned på såkalte nerder. De tenker ikke på at de, i sitt eget patetiske liv, er avhengige av det nerdene har funnet opp!

Skrevet

At de ikke kan fjerne lyden av gomling/drikking/rennende vann eller vin fra hotel cæsar, høres ut som de har implanterte mikrofoner nedi halsen sin og denne lyden er like viktig å få frem som vanlig tale hvis ikke viktigere..

Skrevet

Hotel Cæsar setter menneskeheten i et svært dårlig lys. Treffer du på ei bitch så er det godt mulig at favorittprogrammet hennes er denne drittserien, der hun lærer om baksnakking, hevngjerrighet, sjalusi osv. Mao. ganske degraderende.

Skrevet
Folk som ser ned på såkalte nerder. De tenker ikke på at de, i sitt eget patetiske liv, er avhengige av det nerdene har funnet opp!

At du tar ordet "nerd" for seriøst....

Skrevet
Unnskyld meg, men hvor ofte har dere egentlig fått høre "jævla hviting" av noen? Det er ikke noe vanlig skjellsord, akkurat.

Du er vel langt unna fra Oslo, du? Her kryr det full av utlendinger som skriker "jævla potet/hviting/bleikfis/lik", uten at noen reagerer. Men så fort vi sier noe "I klassen min er det en neger gutt, han er veldig dyktig og flink", da blir vi anklaget for rasisme. LOGISK?!?

ARGH!

helt enig. jævlig irriternede.

hvite blir rassister så fort de sier noe men omvendt er det helt greit!

Skrevet

Var ei støgg kjerring i setet foran som stinka noe jævlig på kinoen i dag.

Hvordan i helvete kan man lukte så ille?

Var ikke hvilken som helst lukt heller...

Dårlig intimhygiene laaang vei. :thumbdown:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FY FAEN!!!!!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Irriterer meg at det ikke er noe bra på tv akkurat nå.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Golf-term ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...