Gå til innhold

Ingame fra MOH: Airborne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå studert bildet mer og kommet fram til at det er CG. Håper noen kan bekrefte/avkrefte dette.

 

Det jeg har sett for å komme fram til dette er hovedsaklig skyggen. Den har en gradvis "farge" på skyggen, noe som vi ikke ennå har i spill.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Jeg har nå studert bildet mer og kommet fram til at det er CG. Håper noen kan bekrefte/avkrefte dette.

 

Det jeg har sett for å komme fram til dette er hovedsaklig skyggen. Den har en gradvis "farge" på skyggen, noe som vi ikke ennå har i spill.

6164102[/snapback]

 

Kanskje vi får farge på skyggen nå da :p ...

Lenke til kommentar
Jeg har nå studert bildet mer og kommet fram til at det er CG. Håper noen kan bekrefte/avkrefte dette.

 

Det jeg har sett for å komme fram til dette er hovedsaklig skyggen. Den har en gradvis "farge" på skyggen, noe som vi ikke ennå har i spill.

6164102[/snapback]

 

Om ikke dette spillet itroduserer det da, hvem vet. Håper det beste, men det er vel for godt til å være sant. Klarer de slik grafikk (skyggelegging++) sammen med god fysikk snakker vi langt steg fram på det området hvertfall.

Lenke til kommentar
det er ikke inngame... når var det sist du så noe ingame der ting i bakgrunnen var ute av fokus på den måten?

6165399[/snapback]

 

Det kalles depth of field. Demonstrert bra i MGS filmen samt dette Hevay reain tech-videoen til ps3. Men eg sier ikkje dette er in-game, da eg har mine tvil.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Leste nettopp at dette spillet kommer på Wii til høsten mest sannsynlig. Det kan bety at det blir en lanseringstittel. Enda en FPS tittel på Wii lover bra. Godt at EA liker Wii :)

 

 

det er ikke inngame... når var det sist du så noe ingame der ting i bakgrunnen var ute av fokus på den måten?

6165399[/snapback]

 

Det kalles field of depth. Demonstrert bra i MGS filmen samt dette Hevay reain tech-videoen til ps3. Men eg sier ikkje dette er in-game, da eg har mine tvil.

6165422[/snapback]

Er det ikke "Depth of Field" det heter? :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar

merkelig at de bruker det såpass heavy da, hvis det skal representere ingame. DOF er vel mest en begrensning i kamerafokus og ikke så mye menneskeøyet? og med tanke på at FPS spill gjerne skal representere synsfeltet til karakteren og ikke en kameralinse?

Lenke til kommentar

ååååå eg skreiv først field of depth, så såg eg det var feil rett før eg skulle poste.Og seff greidde eg å skrve det samme IGJEN :!:

 

Takk for påminningen :thumbup:

 

EDIT: Det kan vere bildet er tatt in-engine.Og at DOF vil bli brukt i evt. cut-scenes.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...