Gå til innhold

Demo av Hitman: Blood Money (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var litt sløvt å skrive driverfeil, er vel snarere problemer med noe rendering av en eller annen effekt. Har prøvd med litt flere forskjellige drivere, Catalyst 6.1-6.4 og 6.5beta, uten noen suksess. Innstallerte nettopp fullversjonen fra dvd på laptopen, virker ikke som noen problemer på den (6800Ultra).

Lenke til kommentar
Jeg bruker ihvertfall nyeste fra nVIDIA og det funker fint.

6163186[/snapback]

 

Ja, som sagt over virker det fint på 6800 kortet. Fra hva jeg har fått med meg sålangt virker det som det kun er problemer med ATI kort, bortsatt fra ett tilfelle med et 7800GT kort.

6163205[/snapback]

 

Funker ikke på min andre stasjonære med 6800GT. Har ikke testet her, er 7800 her.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å teste dette spillet. Håper de har gjort seriøse oppgraderinge siden sist. husker jeg riktig var jeg ikke så utrolig fornøyd med grafikken der..

 

Jeg må også bare si at jeg får veldig trieg DLrate, ligger bare på 60k

men for all del bra at dere legger ut en demo :D

 

EDIT: ok, grafikken var ikke så ille :blush:

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

har spillt litt nå i kveld, og spillet er greit det. bra grafikk, godt førsteintrykk, noen tøffe nye måter å kverke folk på og en tilsynelatende bra story. bare kommet til oppdrag 3 enda da.

 

men har fått silent assassin på vinyard :) eneste jeg ikke fikk fullt hus på var å stikke å hente dressen min :!:

Lenke til kommentar

Jeg har et en AMD64 3000+, X800XT PE-kort og en 1GB RAM og opplevde laggen som enkelte har beskrevet. Musepekeren hakket og spillet gikk i omtrent 5 fps på laveste innstillinger. Uansett, når jeg slo på fast write i BIOS og la inn de nyeste Catalayst -driverne (6.4) så gikk det om ikke perfekt, så ihvertfall mye bedre.

Lenke til kommentar
Jeg har et en AMD64 3000+, X800XT PE-kort og en 1GB RAM og opplevde laggen som enkelte har beskrevet. Musepekeren hakket og spillet gikk i omtrent 5 fps på laveste innstillinger. Uansett, når jeg slo på fast write i BIOS og la inn de nyeste Catalayst -driverne (6.4) så gikk det om ikke perfekt, så ihvertfall mye bedre.

6166101[/snapback]

 

fast write i BIOS? hva mener du med det? prøver å gjøre det samme :)

Lenke til kommentar

Flere med Nvidia kort som sliter med mye grafikk feil i denne demoen? Hos meg er det heilt villt når eg beveger meg ute. Men syns faktisk demoen var ganske tøfff,synd dette med buggene da. Prøvde å bruke nyeste BETA driverene,men til ingen nytte.

Lenke til kommentar

Kjører spillet strøkent jeg. Grafikk på maks (VS men ikke AA), ikke den minste tegn til slowdowns her. Har et FX 6600, 2.8 ghz CPU og 512 MB ram.

 

Likte demoen meget godt, får en god følelse at spillet holder seg tro til Codename 47 og Sillent Assasin. Contracts ble i mine øyner alt for tamt og kjedelig, noe som det ser ut som de har lært av og ikke prøvd å gjøre igjen.

 

Dette er garatert et spill som blir å finne i min voksende samling av spill (som per i dag er på "usle" 32 originaler og litt flere "kopier" fra mine LAN dager :whistle:).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...