Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel en Waste-land bane-greie i Stjørdal/Værnes området i Nord-Trøndelag som jeg kjenner til i hvertfall.

Du bruker en spesiell drakt som piper når du blir truffet av laseren. Det artige med sporten er at det hele foregår i et nesten helt mørkt rom, med bare laserne som lyser opp!

Lenke til kommentar

Kom hjem fra paintball nå, og må si at det sinnsykt artig! Kom til og med fra det uten blåmerker, hvertfall som jeg har sett. Vi ble bare 6 stk etter at 4-5 stk aldri kom.. Spilte 3on3 og 2on2on2, på slutten tok vi alle mot alle for å bruke opp kulene.. :D Skøyt vel til sammen 400-500 kuler.. Skal definitivt prøves igjen hvis jeg får sjansen, eneste minuset er at det var sykt varmt, og under pausene kom myggen..

Lenke til kommentar
ER 14 kan vel ikke være med på paintball jeg da:(?

6331777[/snapback]

 

Såklart kan du det.

Det er ingen regler for å spille paintball i Norge, men det er 18års grense for å eie et luft våpen, så du må ha en voksen som kan eie våpnet for deg.

 

En del klubber som jeg vet om som holder på her ute har 16 års grense for å være med.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
ER 14 kan vel ikke være med på paintball jeg da:(?

6331777[/snapback]

 

Såklart kan du det.

Det er ingen regler for å spille paintball i Norge, men det er 18års grense for å eie et luft våpen, så du må ha en voksen som kan eie våpnet for deg.

 

En del klubber som jeg vet om som holder på her ute har 16 års grense for å være med.

6331822[/snapback]

Hos klubben vi var hos i dag, stod det på nettsida at man må ha med tillatelse hjemmefra om man er under 18år, men det virket som de bare dreit i det..

Lenke til kommentar

yay!

Der fant jeg en tråd om Paintball, hadde tengt og lage en selv!

 

Jeg driver selv med paintball. jeg sjøl starta med venner i skogen, så testa vi bane og jeg var bitt av "paintball-viruset" nå idag, spiller jeg helts bare sup air som det heter så fint. men tar gjerne en tur i skogen for morro skyld!

 

paintball markørene mine: (eller paintball machine gun)

Til bane: Angel G7 FLY :dribble::dribble:

img01423hb.th.jpg

 

Til skogen : Tippmann 98 med Flatlineløp og kolbe :dribble:

img01394vm.th.jpg

 

 

Som noen sa, paitball er en dyr sport hvis man blir hekta og tar'n helt ut...

på den banemarkøren som jeg bruker med helt FULT utstyr har jeg brukt +-20-25000spenn, så kan men begyne og regne på alt annent jeg har og...

 

Dyr sport gitt... jaujau

 

Var seines og spilte på søndagen på åpen sup air dag på kløfta, gøy! :D

Lenke til kommentar

Flatline skyter laaaaaaaaaangt men går utåver preistisjonen på ballen, og ikke tro det at desto lengre løp en har desto lengre og rettere skyter man - FEIL.

 

RT skal jeg ikke uttale meg om men det må bare være helt sykt, man kan trykke vanlig tempo men den skyter fortere og fortere uansett, genialt. MEN klarer magasinet og alt det der og holde følge uten at det bare blir gjørme i magasinet?

Lenke til kommentar
Flatline skyter laaaaaaaaaangt men går utåver preistisjonen på ballen, og ikke tro det at desto lengre løp en har desto lengre og rettere skyter man - FEIL.

 

RT skal jeg ikke uttale meg om men det må bare være helt sykt, man kan trykke vanlig tempo men den skyter fortere og fortere uansett, genialt. MEN klarer magasinet og alt det der og holde følge uten at det bare blir gjørme i magasinet?

6348364[/snapback]

 

A5 har "cyclone system" som passer på at det ikke blir gjørme i magasinet.

Fra Tippmann sin hjemmeside: The black Tippmann A-5™ is all about speed. Its patented Cyclone® Feed System links the feeder sprocket to the air system, giving it the power to unleash a fury of balls as fast as you can fire them.

 

Du kan lese mer der om Cyclone system på tippmann.com , og det finnes oppgradering til det for C98.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Flatline skyter laaaaaaaaaangt men går utåver preistisjonen på ballen, og ikke tro det at desto lengre løp en har desto lengre og rettere skyter man - FEIL.

 

RT skal jeg ikke uttale meg om men det må bare være helt sykt, man kan trykke vanlig tempo men den skyter fortere og fortere uansett, genialt. MEN klarer magasinet og alt det der og holde følge uten at det bare blir gjørme i magasinet?

6348364[/snapback]

 

A5 har "cyclone system" som passer på at det ikke blir gjørme i magasinet.

Fra Tippmann sin hjemmeside: The black Tippmann A-5™ is all about speed. Its patented Cyclone® Feed System links the feeder sprocket to the air system, giving it the power to unleash a fury of balls as fast as you can fire them.

 

Du kan lese mer der om Cyclone system på tippmann.com , og det finnes oppgradering til det for C98.

6348489[/snapback]

 

 

jeg vet, jeg vet. men er ikke der probleme er, den her verken øyne eller anti kapp bolt, og hvis bolten går styggfort fram og tilbake så er det ikke altid at ballen havner helt ned i kammeret og da sier dat bare splosj så er du igang... sprekker du en ball og fortsetter får man gjørme

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg en http://www.paintball24.com/shop/product_in...products_id=238 lufttank, men den jeg mottok var på 300bar. men uansett..for det første, på måleren på tanken står det bare 1,2,3,4,5,6 x1000, ikke noe mere, psi eller hva ? og han han som fylte den opp, fylte den opp till 4000 på måleren, han sa den var full i følge hannes måler...kan nåla på luftanken min være så unøyaktig eller hva..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...