Gå til innhold

Jobb innen hardware?


maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror

GK Elektro

VK1 Elektronikk

VK2 IKT er veien å gå. Eventuelt studiekompetanse og høyere utdannelse.

6149888[/snapback]

VK2 IKT er lærlingeplass/Fagbrevet, så der kommer du nok ikke inn fra elektro.

Men noe med hardware, så kan du val gå GK Elektro, og så VK1 Serviceelektronikk.

Lenke til kommentar
You kiddin' me?

6150406[/snapback]

Nope. men da snakker vi fulltid.

6150436[/snapback]

Eg lika ikkje programering trur ikkje eg..

6150586[/snapback]

 

Vurderes for meg.

6150727[/snapback]

 

Programmering er utrolig gøy. Det er logikk, tenkearbeid, samarbeid og du utvikler det mye.

 

Man kan ikke dømme det uten å ha prøvd det selv.

 

EDIT: En jeg kjenner tjener rundt 40 000 kr/mnd + 10 000 kr for hver Microsoft-sertifikat han tar. Ikke verst, men ulempen er at sertifikatet er fra MS :(

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
Det finnes folk som tjener "alt for mye penger" innen alle bransjer så å si at programmering av den grunn er superduper-betalt er å ta litt av. :)

6151710[/snapback]

...sa en litt snurt Ueland. :tease:

 

Jeg kjenner faktisk et par folk som tjener over millionen i året på programmering og slikt, det går vel litt på vedlikehold og drifting av noe greier også, men han ene virker ikke som han har for mye å gjøre. Hadde det ikke vært så gruelig uinteressant å gjøre det samme hele tiden, hadde jeg nesten vurdert det :cool:

Lenke til kommentar
Programmerer en del allerede, og har funnet mye moro i det. Spørsmålet er om jeg skal ha utdannelsen på arket. ;)

6151494[/snapback]

 

Arve Systad: Akkurat som jeg har valgt :) Skal studere noe spesielt innenfor IT, blir trolig noe programmering, men vet ikke helt hva :)

 

Off topic:

Hva programmerer du i?

Lenke til kommentar
Programmering er utrolig gøy. Det er logikk, tenkearbeid, samarbeid og du utvikler det mye.

 

Man kan ikke dømme det uten å ha prøvd det selv.

 

EDIT: En jeg kjenner tjener rundt 40 000 kr/mnd + 10 000 kr for hver Microsoft-sertifikat han tar. Ikke verst, men ulempen er at sertifikatet er fra MS :(

6150772[/snapback]

Hva er galt med MS-sertifikat?

Lenke til kommentar
Vil tro Dataingeniør eller nanoingeniør er noe for trådstarter. Det er bare å finne frem matte, fysikk og kjemiboka. :)

6152837[/snapback]

 

Å by deg på masse masse realfag

6152849[/snapback]

Kva er realfag? :blush:

 

Eg har ikkje prøvd programmering, men syns det må være utrulig kjedlig å sitte å skrive inn kodar til sånn som f.eks. heimeside i lengda.. (Det er vel samme greiene, eller tar eg heilt feil no?) Eg har store interessa for hardware og sånt, eg lika teknologi og alt som er moderne. Derfor må eg liksom ha penga til å ha det moderne :p

 

Kan noken forklare eller gi meg en link der det står om kva vi gjer som programerar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...