Gå til innhold

Jobb innen hardware?


maskot

Anbefalte innlegg

Jeg gjør så og si ingenting i år (gå i fjellet og finne seg selv år :blush: ), så neste år blir det påbygg og 2mx på kveld for meg.

Har en drøm om å ta en master i programmering, informatikk etc.

Tror ikke det er så altfor høye krav for å komme inn heller.

 

:D  :D

 

Stavanger ja, jeg finner ikke læreplass i Bergen som elektriker. Men de sa at tar jeg en tur til stavanger skulle det være i boks.  :wee:

6182399[/snapback]

 

Hehe jobbmarkedet er helt sykt her for tiden. Det er bare å ta turen Chills ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får se, vet ikke helt hva jeg vil.

Jeg må ha hybel hvis jeg skal jobbe i Stavanger også, samt har jeg mer lyst å studere programmering.

Kommer jeg ikke inn på påbygg til høsten, skal jeg heller ta turen. :p

6182765[/snapback]

 

Hehe ja viktig å gjøre det en virkelig vil. Men det finnes nok kule jobber der du sikkert kunne både vært lærling og drevet med programmering....

Lenke til kommentar
Du kan bli en slik tøff kar som jobber med prosessorer. De får bruke sånne hvite hazard-drakter.  :love:

6150188[/snapback]

Disse "clean-room" draktene er noe helvetes skit. Spesielt hvis du i tillegg maa bruke munnbind og flere paar hansker. Fysj og fy!

Lenke til kommentar
Du kan bli en slik tøff kar som jobber med prosessorer. De får bruke sånne hvite hazard-drakter.  :love:

6150188[/snapback]

Disse "clean-room" draktene er noe helvetes skit. Spesielt hvis du i tillegg maa bruke munnbind og flere paar hansker. Fysj og fy!

6209533[/snapback]

 

huff.. enig der.. studerer mirkoelektronikk ved UiO, og jeg håper jeg slipper slike ting.. men hvis jeg må så gjør jeg det sikkert..

Lenke til kommentar
Du kan bli en slik tøff kar som jobber med prosessorer. De får bruke sånne hvite hazard-drakter.  :love:

6150188[/snapback]

Disse "clean-room" draktene er noe helvetes skit. Spesielt hvis du i tillegg maa bruke munnbind og flere paar hansker. Fysj og fy!

6209533[/snapback]

 

huff.. enig der.. studerer mirkoelektronikk ved UiO, og jeg håper jeg slipper slike ting.. men hvis jeg må så gjør jeg det sikkert..

6212948[/snapback]

Ah, du faar holde deg unna produksjon da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...