Gå til innhold

Skype på qtek 9100 - Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg pensjonert den gamle Qtek 9090 min, som faktisk var en robust sak, så jeg skal shoppe en ny pda, men, og dette er et stort men, qtek 9100 har jo bare en 200 mhz prosessor, så jeg har fått med meg at Skype har problemer med denne.

 

Jeg ser at Skype har en versjon til 312 mhz cpu, er det denne som skal brukes til Qtek 9100? Siden det ikke er Skype spesifikt til 9100?

Pluss overklokke Qteken? Eller? Er det noen som har litt innputt her, har sett litt rundt og blir ikke særlig klokere, eller må jeg kjøpe Qtek 9000?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har en i-mate K-Jam som er samme telefon som Qtek 9100. Jeg har brukt Skype på den, problemet var at de jeg ringte hadde problem med å høre meg. Så jeg overklokket prossesor`en til 240 MHz cpu. Da fungerer det tilfredsstillende. Men da jeg har oppdaget http://www.woize.com/ har jeg heller valgt å bruke de. Samtalekvaliteten er vesentlig bedre, begge veier. Bruker det nå fast både på min i-mate K-Jam og min i-mate SP5 samme som Qtek 8310. Håper selvfølgelig at Skype kommer med en versjon som virker. Woize er ut fra utvikleres ord kommet vesentlig lengre enn Skype på mobil/PDA siden. Woize lanserer snart også sitt program for Symbian telefoner. (de med Wlan)

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

Takk for innspill, jeg har droppet 9100, bestilte en 9000 i dag, jeg orker ikke gå fra en 400mhz prossessor og ned til noe som er mindre,,blir vel som å kjøre moped etter 1100ccm,hehe.

 

Men at 9100 er utgående, og at 9600 kommer til høsten engang gjorde vel utslaget.

Håper jeg blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...