Gå til innhold

Omtale av Heroes of Might and Magic V (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må du like HoMM spill for å like dette?

6152146[/snapback]

Nei, du må like HoMM V for å like Heroes 5. ;)

 

Dersom du ikke likte de tidligere er det selfølgelig skjanser for at du ikke liker dete heller. Men som du kan se av denne tråden er H5 anreledes på en del punkt og mange nye spillere blir glad i spillet, og mange veteraner er sure (riktignok uforstålig imho). Eneste måte å finne ut om du liker er nok bare å prøve. ;)

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar

Nå virker det som mye av det folk savner i heroes5 allerede er under utbedring.

 

Grafikken for hall of fame (stats etter ent game) er faktisk allerede i blandt dataene til spillet, men ikke implementert enda virker det som.

 

Det er også maps som ligger locked i spillet fordi de ikke er helt ferdige, veldig store maps.

 

Har hørt at heroes3 faktisk ikke hadde mange maps og ikke muligheter for allies når det kom ut, og at dette kom i patcher.

 

Tror H5 kommer til å bli bare bedre og bedre, og spessielt siden det er laget for å være lett å modde kan man få mye morro ut av dette tror jeg. :D

 

Anywho.... 10 nye maps og mapeditor er due april.<- feil skal være juni Og første patch er rett rundt hjørnet.

 

Godt å ha en ny era med heroes i hende. Vi snakkes på slagmarken!

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Nå virker det som mye av det folk savner i heroes5 allerede er under utbedring.

 

Grafikken for hall of fame (stats etter ent game) er faktisk allerede i blandt dataene til spillet, men ikke implementert enda virker det som.

 

Det er også maps som ligger locked i spillet fordi de ikke er helt ferdige, veldig store maps.

 

Har hørt at heroes3 faktisk ikke hadde mange maps og ikke muligheter for allies når det kom ut, og at dette kom i patcher.

 

Tror H5 kommer til å bli bare bedre og bedre, og spessielt siden det er laget for å være lett å modde kan man få mye morro ut av dette tror jeg.

 

Anywho.... 10 nye maps og mapeditor er due april. Og første patch er rett rundt hjørnet.

 

Godt å ha en ny era med heroes i hende. Vi snakkes på slagmarken!

 

ahh, dette er gode nyheter! Husker de utsatte spillet litt pga korreksjoner fra spillmiljøet. -men nå er det jo ikke uvanlig at HOMM spillene blir lansert noe ufullstending, H4 kom jo uten multiplayer og den fæle minne bugen. Håper dem har noen ess i ermet!! Kanskje jeg faktisk greier å spille dette noe mer da ;)

 

victurus!

 

*edit skriveleif*

Endret av victurus
Lenke til kommentar
jeg har kommet til 3 brett med hun første dama oger i lv. 15, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg får tak i eller bruker spells. kan noen hjelpe meg?

 

Nå husker jeg ikke helt hvilket av brettene det var, men en av questene i første campaign er å få tak i spells. 3-4? Tror du finner relativt fort ut av det når du er der.

 

Victurus!

Lenke til kommentar

Litt av historien bygger på at du skal tilegne deg spells i neste level. Er den del av historie oppbygningen.

 

Er forresten enig om at historien er tynn. Ihvertfall i den første kampanjen. Men må også si at dette ikke spiller noen særlig rolle for min del. Synes spiller er utrolig engasjerende og klarer ikke å legge det fra meg. Hvis dette er en god egenskap da, når man må stå på matte3 til uka for å få vitnemål...

 

Har forresten spilt heroes fra homm2, og synes mye av det jeg likte den gang er med fortsatt.

 

superolaf.

Lenke til kommentar

Prøvde så vidt Homm5 hos ein kompis og vart ikkje sånn kjempeimponert. Er stor fan av Homm-serien, men var ein del ting eg ikkje likte. Det eg likte dårlegast var handteringa av byen din, manøvreringa var kronglete og du måtte flytte musa ein god del fram og tilbake for å kunne navigere deg der du vil.

 

Prøvde ikkje med høgare oppløysing, men blir det betre då skal tru?

 

Dårlig historie er ikkje bra, eg spelte gjennom heile Homm4 på easy for å gå gjennom heile historien.

Som Enden var inne på var helten ein aktiv deltakar i kampen på lik linje med hæren din, denne funksjonen likte eg, du fekk etterkvart ein ganske kraftig helt, og hadde du 2-4 stykk der kvar hadde sine spesialområder vart resultatet formidabelt.

 

Men eg skal ikkje forhåndsdømme det, har ikkje prøvd meir enn ti minuttar, gler meg til å utforske det seinare.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Jeg level jekka opp Cedrik (eller hva han heter) på siste brett i første campaign med en liten cheat. Etter å ha spilt en stund fant jeg et fort som jeg angrep.. Der var det 1k Arch Devils, 4k Imps osv. Jadda, her snakker vi få smekk på pung for å ha juksa ;)

Bare å begynne på nytt.

Lenke til kommentar
Jeg level jekka opp Cedrik (eller hva han heter) på siste brett i første campaign med en liten cheat. Etter å ha spilt en stund fant jeg et fort som jeg angrep.. Der var det 1k Arch Devils, 4k Imps osv. Jadda, her snakker vi få smekk på pung for å ha juksa ;)

Bare å begynne på nytt.

6161945[/snapback]

 

Det brettet du snakker om, og det fortet, der ER det så mange uansett om du juksa eller ikke... Det er ikke meningen du skal ta den borga som ligger innenfor der. Du skal gå i det andre fortet som er rett sør når du får quest update for det :)

Lenke til kommentar
Jeg level jekka opp Cedrik (eller hva han heter) på siste brett i første campaign med en liten cheat. Etter å ha spilt en stund fant jeg et fort som jeg angrep.. Der var det 1k Arch Devils, 4k Imps osv. Jadda, her snakker vi få smekk på pung for å ha juksa ;)

Bare å begynne på nytt.

6161945[/snapback]

 

 

tips!

 

bruk den "teleport" spellen for å hoppe fra den ene siden av fortet til den andre.

 

så kan du denge den byen ovenfor, slik får du med deg et par ekstra spells som du vil få god nytte av i neste brett........

 

bare et tips.. ikke noe du må gjøre for å klare gamet altså....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...