Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva som er problemet?

7204015[/snapback]

Prøv å restarte telefonen, det pleier å hjelpe.

7204169[/snapback]

Nei, ingen ting nytter. Skulle oppdatere firmwaren , men for bare tatt sikkerhetskopi til pcen. Holder det? Kjøpte telefonen i juli, og skal oppdatere for første gang. Den har fungert knirkefritt.

Lenke til kommentar

Vil bare svare meg selv litt på spm'et mitt ovenfor.

 

Ringte først min forhandler i Hamar og lurte på når de fikk den inn for salg, men han kunne ikke se at de hadde noen mulighet til og i hele tatt bestille den enda.

 

Så da ringte jeg Nokia Norge og spurt.

"Den er blitt lagt ut for salg den" - Fikk jeg til svar når jeg spurte etter når den kom ut til salg.

 

Så blir litt forvirret her.

 

Er ingen som jobber i en telebutikk eller noe liknende som kan si om de har den til salg, eller når den legges ut for salg?

Lenke til kommentar
Ser egentlig ikke poenget med å vente på N80IE når alle de nye funksjonene er tilgjengelig for vanlige N80 allerede.

 

Her er for eksempel WLAN Wizard:

http://europe.nokia.com/A4195015

7217092[/snapback]

Hovedpoenget mitt med å skaffe N80i er at galleryfunksjonen skal bli lik N73 sin, som er mye mer genial (Om jeg ikke tar helt feil?:))

 

Klar som ett til å flashe min;)

Lenke til kommentar
Da har jeg også bestilt meg 1000mAh batteri fra qxl.

 

Så får vi se hvordan det er...

7197671[/snapback]

 

Fint om du kommer med tilbakemelding om hvordan dette batteriet er. Jeg bestilte nemlig et 1000mAh fra ebay som kostet meg ca. 70kr totalt. Det sugde! Varte maks 1 døgn. Gikk tilbake til mitt orginale batteri.

Lenke til kommentar
Da har jeg også bestilt meg 1000mAh batteri fra qxl.

 

Så får vi se hvordan det er...

7197671[/snapback]

 

Fint om du kommer med tilbakemelding om hvordan dette batteriet er. Jeg bestilte nemlig et 1000mAh fra ebay som kostet meg ca. 70kr totalt. Det sugde! Varte maks 1 døgn. Gikk tilbake til mitt orginale batteri.

7230152[/snapback]

 

Jøss, det var da merkelig... Jeg har ikke mottatt batteriet mitt enda, men det har blitt sendt fra Danmark. Skal gi tilbakemelding på hvordan det er.

Jeg har lest på andre foraer hvor folk har handlet 1000mAh gjennom eBay, og de har opplevd mye bedre batterikapasitet enn med originalt batteri...

Lenke til kommentar
Angående WLAN på N80:

Kan noen forklare meg forskjellen på "infrastruktur" (som jeg har på mitt nettverk) og "ad-hoc". Begge deler dukker opp når jeg søker etter tilgjenelige nettverk.

7230575[/snapback]

 

Her er jeg langt fra sikkert, men infrastruktur er vel "enhet til tilgangspunkt" nettverk, mens ad-hoc er "enhet til enhet". Am I wrong? Har lurt på dette selv, men overstående forklaring er det nærmeste jeg har kommet. :hmm:

 

EDIT: Leif

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...