Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Har et lite problem med at enkelte kontakter ikke gjenkjennes når de ringer eller sender melding. Kommer bare opp nummeret, istedenfor kontaktnavnet liksom. Har prøvd å lagre kontaktene det gjelder på nytt, men det hjelper ikke. Noen ideér? :)

 

Du har lagret nummeret flere ganger, derfor vises ikke navn....slett alle ekstra oppføringer på samme person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
3. Ved store WEB-sider, f.eks forsiden på Dagbladet eller VG går telefonen tom for minne, og browseren avslutter seg selv. Dette gjelder både Opera og den innebygde. Denne feilen regner jeg med at kommer til å fikses i en senere firmware oppdatering.

 

Dette har visst enda ikke bedret seg......

Lenke til kommentar

Huff, jeg var såpass korttenkt at jeg hadde min kjære Nokia N80 i bukselomma i gym på skolen i dag. Vi holdt av alle ting på med rumpeakebrettkjøring, og jeg hoppet nokså ufrivillig på et hopp, noe som endte meg at displayet på Nokia N80'en min sprakk... :no:

 

Løsningen blir vel å reparere displayet (men det koster vel minst en tusenlapp?) eller kjøpe en annen telefon, som feks. N82 eller N95 (8 gb). Men det har jeg egentlig ikke råd til nå.

 

Et lite tips til alle andre her: vær svært forsiktige med å ha n80'en i lomma når dere kan komme i fare for å lande oppå den. Det kan nemlig føre til knust skjerm og et stygt, rødt merke på låret. :p

Lenke til kommentar
Huff, jeg var såpass korttenkt at jeg hadde min kjære Nokia N80 i bukselomma i gym på skolen i dag. Vi holdt av alle ting på med rumpeakebrettkjøring, og jeg hoppet nokså ufrivillig på et hopp, noe som endte meg at displayet på Nokia N80'en min sprakk... :no:

 

Løsningen blir vel å reparere displayet (men det koster vel minst en tusenlapp?) eller kjøpe en annen telefon, som feks. N82 eller N95 (8 gb). Men det har jeg egentlig ikke råd til nå.

 

Et lite tips til alle andre her: vær svært forsiktige med å ha n80'en i lomma når dere kan komme i fare for å lande oppå den. Det kan nemlig føre til knust skjerm og et stygt, rødt merke på låret. :p

Kjiipt.

 

Men du _kan_ fikse det selv, hvis du er litt fingerferdig. Les her.

Lenke til kommentar

Av og til kommer den standard Nokia tune opp som ringesignalet mitt når jeg ikke engang har satt den til det. Det skjer av og til.

En annen snål ting er at ordboka har blitt helt køddete.

På = Pb, om = mm, ja = la, må = ob, år = cs og mye mer.

 

Noen flere som har vært borti dette? Hjelper vel kanskje å resette eller flashe den på nytt?

 

En annen rar ting er at jeg må lade telefonen hver eneste dag nå, i går holdt den 17 timer. Lurer på om det er batteriet som snart tar kvelden.

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Av og til kommer den standard Nokia tune opp som ringesignalet mitt når jeg ikke engang har satt den til det. Det skjer av og til.

En annen snål ting er at ordboka har blitt helt køddete.

På = Pb, om = mm, ja = la, må = ob og mye mer.

 

Noen flere som har vært borti dette? Hjelper vel kanskje å resette eller flashe den på nytt?

 

En annen rar ting er at jeg må lade telefonen hver eneste dag nå, i går holdt den 17 timer. Lurer på om det er batteriet som snart tar kvelden.

Hver dag hørtes ofte ut, men det kommer vel litt an på bruket ditt. Jeg å lade hver 3 dag, med normalt bruk. Min N80 er 1.5 år gammel.

Lenke til kommentar
Kjiipt.

 

Men du _kan_ fikse det selv, hvis du er litt fingerferdig. Les her.

Tror ikke jeg skal prøve meg på det, da jeg aldri har vært borti noe sånt før. Verkstedet skulle visstnok ha mellom 1200 og 1500 kroner for reparasjon av displayet.

 

Jeg endte opp med å bestille en Nokia N95 8gb i stedet :whistle:

Lenke til kommentar
Huff, jeg var såpass korttenkt at jeg hadde min kjære Nokia N80 i bukselomma i gym på skolen i dag. Vi holdt av alle ting på med rumpeakebrettkjøring, og jeg hoppet nokså ufrivillig på et hopp, noe som endte meg at displayet på Nokia N80'en min sprakk... :no:

 

Løsningen blir vel å reparere displayet (men det koster vel minst en tusenlapp?) eller kjøpe en annen telefon, som feks. N82 eller N95 (8 gb). Men det har jeg egentlig ikke råd til nå.

 

Et lite tips til alle andre her: vær svært forsiktige med å ha n80'en i lomma når dere kan komme i fare for å lande oppå den. Det kan nemlig føre til knust skjerm og et stygt, rødt merke på låret. :p

 

my boobs are ok

 

Bra boobsene dine ikke blei skada da! ;)

Lenke til kommentar
Temmelig sikker på at du må ha gjort det. Husk at det er nummeret du har lagret flere ganger, slik at det kan godt være at nummeret ligger under forskjellige navn...

Problemet du beskriver er ikke uvanlig, og dette har etter hva jeg vet, alltid vært løsningen.

Det stemte visst, ja. :green:

 

Ulempen med stor telefonliste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...