Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg gikk for en N95, men savner skjermen til N80 for den er klart det beste som er, pluss jeg savner litt av sjarmen den har..

 

Har dere merket at færre og færre nettbutikker og butikker generelt har denne inne? Virker som den kommer bli borte syntes jeg...

9484507[/snapback]

Det er jo logisk at nettbutikkene tar inn de nyeste modellene, og dermed skyver vekk eldre modeller. Sånn er de bare.

Lenke til kommentar
Kjøper man denne mobilen og den er bundet til operatør, får man ikke lagt inn nyeste FW da? Elsket den jeg har så har mulig lyst å kjøpe denne igjen som en mobil 2 v siden av N95 min

9509007[/snapback]

He he, du kommer til å kjøpe en N80 ksvens1, abstinensen er for stor....

 

Du kan få nytt FW på N80 uansett om den er bundet til operatør eller kjøpt i utlandet. Det kan være du må endre produktkode for å gjøre det, men T_H_X har laget en glimrende tråd/guide til dette her på forumet.

Lenke til kommentar

Denne selges rundt 3000 på nettet, men jeg vet foto knutsen på Oslo city har denne inne med 20% på en pris rundt 3300, den kommer rundt 2600, grovt regnet. Men dette er ikke IE versjonen av den, sannsynlig sikkert en tidlig modell. Er det forskjell på batteri, el slarking på en så tidlig modell i forhold til eks en ie versjon som er laget på ett senere tidspunkt?

Lenke til kommentar
Denne selges rundt 3000 på nettet, men jeg vet foto knutsen på Oslo city har denne inne med 20% på en pris rundt 3300, den kommer rundt 2600, grovt regnet. Men dette er ikke IE versjonen av den, sannsynlig sikkert en tidlig modell. Er det forskjell på batteri, el slarking på en så tidlig modell i forhold til eks en ie versjon som er laget på ett senere tidspunkt?

9514993[/snapback]

Nei, kun forskjeller i FW, men du får IE-FW når du oppgraderer fra "vanlig" nå uansett. Eneste fysiske forskjellen er at IE kommer i bronze og black, mens den gamle kom i black og sølv.

Lenke til kommentar
Ok, så vil ikke merke noe forskjell på slidern eller noe da, virker som endel folk som kjøpte disse tidlig ikke ble fornøyde med slideren osv(men noen tåler ikke noe en gang, kanskje der det gjelder ;) )

9517074[/snapback]

Som nevnt, den _eneste_ forskjellen er telefonenes software. Om du derimot får en telefon med slark kan du ikke forsikre deg om uten å åpne pakken og se på telefonen.

Lenke til kommentar

denne siden listes opp N80-2 og N80-3 i tillegg til N80. Noen som vet hva disse to telefonene er?

 

De har henholdsvis følgende siste firmware:

Nokia N80-3

V 3.0614.0.2

06-04-2006

RM-91

 

Nokia N80-2

V 3.0617.0.6

03-05-2006

RM-93

 

Er det muligens telefoner som har litt annen hardware siden den er solgt i et annet land?

 

F. eks. finnes det en som heter N70-5 som det virker som bare finnes på det kinesiske markedet.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Jeg klør så sinnsykt i fingrene på bestillings knappen på denna, hehe.. Uff, ikke er det lett heller

 

 

 

Ok, så vil ikke merke noe forskjell på slidern eller noe da, virker som endel folk som kjøpte disse tidlig ikke ble fornøyde med slideren osv(men noen tåler ikke noe en gang, kanskje der det gjelder ;) )

9517074[/snapback]

Som nevnt, den _eneste_ forskjellen er telefonenes software. Om du derimot får en telefon med slark kan du ikke forsikre deg om uten å åpne pakken og se på telefonen.

9519280[/snapback]

Lenke til kommentar

Den er så og si borte fra de aller fleste butikker og nettbutikker har ikke den inne lenger... Mpx ventet den inn i midten av september, men nå er det helt borte... Men cdon.com har denne til 2999,-

 

Derfor jeg vurderer denne så veldig, liker den godt og nå som det ser ut til den er på vei vekk burde man vel egentlig hoppe på vogna føre toget er kjørt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...