Gå til innhold

Hva skjer med BB vakter?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, nå er jeg jævlig frustrert.

Jeg ble angrepet av to stygge allies, og prøvde i et siste forsøk på å overleve, å løpe inn i Booty Bay. Da begynner plutselig de _STYGGE_ vaktene å gå på MEG! Hvorfor skjer dette?! :hrm:

6118318[/snapback]

 

Thorns? Lightning Shield? Fire Shield? Crystal Spire? Procs på equipment? Ikke noe i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Altså, nå er jeg jævlig frustrert.

Jeg ble angrepet av to stygge allies, og prøvde i et siste forsøk på å overleve, å løpe inn i Booty Bay. Da begynner plutselig de _STYGGE_ vaktene å gå på MEG! Hvorfor skjer dette?! :hrm:

6118318[/snapback]

 

Thorns? Lightning Shield? Fire Shield? Crystal Spire? Procs på equipment? Ikke noe i det hele tatt?

6119319[/snapback]

Jeg (rogue) gjorde ingenting, løp bare unna.. Tok ikke damage av noen av dem :hrm:

Lenke til kommentar
Antageligvis fordi autoattack stod på

6119514[/snapback]

 

Autoattack kommer ikke på med en gang du blir slått på... Og er heller ikke på hele tiden, blir litt dumt å stealthe innpå noen åsså begynner roguen plutselig å slå i vildens sky..

 

Men som sagt, de aggroer for ingenting, når noen fighter pleier de som regel å drepe begge 2 eller flere..

 

Jeg løp i fra ett beast en gang i tanaris, og da fikk jeg faen meg hele bølingen på meg.. Hadde ikke rørt noen eller noenting, jeg er og rogue..

Lenke til kommentar
En gang jeg var i Cenarion Hold i Silithus ble jeg meid ned av vakter for at jeg buffet en mind controlla alliance med AI, så det skal ikke mye til før de flyr på deg nei.

6118507[/snapback]

 

Hvis du mind controller noen vil vaktene gå på begge to. Jeg pleier å ta av meg klærne og mind controlle allies i Cenarion Hold :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...