Gå til innhold

Bass tab til DeLillos Suser Avgårde ....


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er selv gitarist men prøver å finne en bass tab til Suser Avgårde med DeLillos slik at bassisten vår kan øve inn denne (ny bassist - alle sangene må øves inn på nytt). Prøvde selv å tabbe denne men bassgangen er relativt avansert og jeg har rett og slett ikke tid til å gjøre jobben for bassisten vår så derfor håper jeg noen har denne liggende.

 

Takk for all hjelp!

 

mvh.

muthe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

For en uke siden la jeg ut en desperat etterspørsel etter bass taben til Suser Avgårde. Etter å ha sjekket innom hver dag så hadde jeg vel gitt opp håpet men så i dag - søndag morgen, ligger det søren meg et forslag her.

 

Tusen takk Dommedagsprofet! Dette er helt suverent :w00t: Nå sender jeg denne til vår eminente bassist (men som overhodet ikke kom noen vei med denne tabben) så han kan sette i gang å øve inn.

 

Vanligvis når jeg skal tabbe en bass så skrur jeg opp bassen på en EQ og fjerner alle mellomtoner og all diskant. Det som er litt rart med Suser Avgårde er at dersom jeg gjør dette så forvinner all lyden - mao. det virker som om hele sangen er spilt inn kun i de øvre frekvensene.

 

I alle fall - tusen takk for kjempegod hjelp!

 

 

PS: skal prøve å laste ned Power Tab versjonen når du er på nett :)

 

Mvh.

Muthe

Lenke til kommentar
Hei!

 

For en uke siden la jeg ut en desperat etterspørsel etter bass taben til Suser Avgårde. Etter å ha sjekket innom hver dag så hadde jeg vel gitt opp håpet men så i dag - søndag morgen, ligger det søren meg et forslag her.

 

Tusen takk Dommedagsprofet! Dette er helt suverent  :w00t: Nå sender jeg denne til vår eminente bassist (men som overhodet ikke kom noen vei med denne tabben) så han kan sette i gang å øve inn.

 

Vanligvis når jeg skal tabbe en bass så skrur jeg opp bassen på en EQ og fjerner alle mellomtoner og all diskant. Det som er litt rart med Suser Avgårde er at dersom jeg gjør dette så forvinner all lyden - mao. det virker som om hele sangen er spilt inn kun i de øvre frekvensene.

 

I alle fall - tusen takk for kjempegod hjelp!

 

 

PS: skal prøve å laste ned Power Tab versjonen når du er på nett  :)

 

Mvh.

Muthe

6145666[/snapback]

 

Ja, den er ikke så alt for lett å høre. Vanskelig å høre når han slår an samme tone på nytt, så rytmen kan jeg ikke garantere at er 100% korrekt, men her er det rom for personlige løsninger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...