Gå til innhold

Mer dårligere nyheter på "billig" versjonen av PS3


Anbefalte innlegg

- With the 500 dollar model, you won't be able to upgrade the hard drive. You are stuck with the 20GB hard drive.

 

- It will come with a wired controller and bluetooth won't be supported at all in the 500 dollar model

 

- The 500 dollar model won't have chromo lettering for "Playstation 3" like the 600 dollar. Just generic looking lettering that says "Playstation 3".

 

http://www.gamesradar.com/gb/ps3/game/news...&sectionId=1006

 

Haha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Dersom dette stemmer har eg vanskeleg for å forstå kvifor NOKON ville velge "billig"-utgåva. Dersom du først skal bruke $500 på ein konsoll, kan du vel like gjerne bruke $100 til og få den skikkelege versjonen.

 

Haha.

:roll: Jaudå, Fedo, vi ser deg. Beklagar om du ikkje føler at du har fått nok oppmerksomheit i dag.

 

Kay

Lenke til kommentar
Fillern? Hvorfor i all verden vil noen som er opptatt av spill og underholdningen en konsoll gir, synes det er dumt at ryktet ikke var sant? Helt uforståelig...  :nei:

6097551[/snapback]

Fedorov er nok meir ute etter oppmerksomheit enn noko anna. Eg har eit bestemt inntrykk av at han prøver å provosere, og derfor tek eg det han seier med ei lita bøtte salt.

 

I det minste diskriminerar han ikkje. Han er ikkje imponert over hverken PS3, Wii eller Xbox 360. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Fillern? Hvorfor i all verden vil noen som er opptatt av spill og underholdningen en konsoll gir, synes det er dumt at ryktet ikke var sant? Helt uforståelig...  :nei:

6097551[/snapback]

 

Fillern fordi jeg postet et topic som muligens ikke viser seg å stemme. Altså falsk info. Ikke bra. Fillern.

Lenke til kommentar
Fillern? Hvorfor i all verden vil noen som er opptatt av spill og underholdningen en konsoll gir, synes det er dumt at ryktet ikke var sant? Helt uforståelig...  :nei:

6097551[/snapback]

 

Fillern fordi jeg postet et topic som muligens ikke viser seg å stemme. Altså falsk info. Ikke bra. Fillern.

6097759[/snapback]

 

Dette har da aldri du gjort før :whistle:

Lenke til kommentar
Fillern? Hvorfor i all verden vil noen som er opptatt av spill og underholdningen en konsoll gir, synes det er dumt at ryktet ikke var sant? Helt uforståelig...  :nei:

6097551[/snapback]

 

Fillern fordi jeg postet et topic som muligens ikke viser seg å stemme. Altså falsk info. Ikke bra. Fillern.

6097759[/snapback]

Ok, men kvifor skreiv du "Haha" i første post?

 

Kay

Lenke til kommentar
mykje her som ikkje stemte ja...ivertfall det med at 20gb hardisken ikkje kan oppgraderest..

 

dere bør få med dere film intervjuet som phill harrison har laget..

 

 

linken er HER

 

her sier har---you can upgrade to a bigger HDD later"

6097838[/snapback]

 

En ting har jeg lært; aldri stol på Sony. Håper at det Harrison sier forblir slik...

Ellers blir forumet overbelastet med tråder som ler oppi trynet på Sony og Avean (disse har inngått en avtale som inneholder ordene "Til døden skiller dere ad. :p ).

Det blir bare dumt, heller en middelmådig PS3 enn en tragisk PS3 og masse "LOLzoOrZz! @ SOnY OMG!" tråder.

Lenke til kommentar
Fillern? Hvorfor i all verden vil noen som er opptatt av spill og underholdningen en konsoll gir, synes det er dumt at ryktet ikke var sant? Helt uforståelig...  :nei:

6097551[/snapback]

 

Fillern fordi jeg postet et topic som muligens ikke viser seg å stemme. Altså falsk info. Ikke bra. Fillern.

6097759[/snapback]

Ok, men kvifor skreiv du "Haha" i første post?

 

Kay

6097806[/snapback]

 

Alltid morsomt når store selskaper driter på draget. Som dessverre ikke stemte denne gangen. :(

 

Ikke at Sony ikke har driti på draget men.. :!:

Lenke til kommentar

Hohoho - dette er jo kostelig da.

 

At Xbox 360 kom i 2 versjoner har jo også blitt kritisert, men core-utgaven kan jo faktisk oppgraderes med harddisk (og trådløs kontroller hvis man vil ha det) til å bli *eksakt lik* den andre versjonen.

 

Stor forskjell på det og på å gjøre som Sony; lage en 'billigversjon' (les: mindre dyr) som helt klart ikke kan få samme funksjoner som den dyreste uansett oppgraderinger. Og da tenker jeg ikke bare på det som er nevnt i denne tråden (sant eller ikke) men andre features også.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

kayAU, vet du hva som får noen til å trolle? Det er slike som deg, som gir de den oppmerksomheten de vil ha. Det er ingen her på forumet som tar hverken Avean eller Fedorov seriøst lenger, så det beste vi kan gjøre er bare å ignorere dem, da mister de lysten etterhvert.

Lenke til kommentar
Hohoho - dette er jo kostelig da.

 

At Xbox 360 kom i 2 versjoner har jo også blitt kritisert, men core-utgaven kan jo faktisk oppgraderes med harddisk (og trådløs kontroller hvis man vil ha det) til å bli *eksakt lik* den andre versjonen.

 

Stor forskjell på det og på å gjøre som Sony; lage en 'billigversjon' (les: mindre dyr) som helt klart ikke kan få samme funksjoner som den dyreste uansett oppgraderinger. Og da tenker jeg ikke bare på det som er nevnt i denne tråden (sant eller ikke) men andre features også.

6098689[/snapback]

Premium har "glorete" dvd-rom(chrome-greier)

Lenke til kommentar
kayAU, vet du hva som får noen til å trolle? Det er slike som deg, som gir de den oppmerksomheten de vil ha.

Pfff, ikkje prøv å gi MEG skulda for at Fedorov trollar :). Har ikkje gitt han noko særleg meir oppmerksomheit enn å påpeike at han er ute etter oppmerksomheit. Mi erfaring er at det er folk som let seg provosere som motiverar troll til å fortsette. Og eg er ikkje provosert over det Fedorov skriv. ;)

 

Det er ingen her på forumet som tar hverken Avean eller Fedorov seriøst lenger, så det beste vi kan gjøre er bare å ignorere dem, da mister de lysten etterhvert.

6098831[/snapback]

Jaudå, ein kan håpe. :)

 

Men Avean er ikkje eit troll, berre so det er sagt. Han berre forsvarar det han trur på, han prøver ikkje bevisst å skape ufred. So eg synest det er litt urettferdig å plassere han i samme kategori.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...