Gå til innhold

Hvilken konsoll skal/har du kjøpe/kjøpt?


Snorre

Hvilken konsoll skal du kjøpe?  

338 stemmer

  1. 1. Hvilken konsoll skal du kjøpe?

    • Xbox 360
      65
    • Nintendo Wii
      65
    • Playstation 3
      45
    • Xbox 360 og Nintendo Wii
      70
    • Xbox 360 og Playstation 3
      14
    • Nintendo Wii og Playstation 3
      21
    • Alle tre
      22
    • Ingen av dem
      36


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virket, utifra den testen du linket til, som om bildekvaliteten ikke var allverdens på den tv'n

6104515[/snapback]

Konklusjonen var vel at den ikkje var so verst. Uansett, målet mitt var berre å motbevise påstanden om at TV med 1080p ikkje ville bli tilgjengeleg for vanlege folk før langt inn i framtida. Det er faktisk tilgjengeleg allereie i dag. Og det er 7 månadar til PS3 kjem ut, om eg har forstått det rett. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Virket, utifra den testen du linket til, som om bildekvaliteten ikke var allverdens på den tv'n

6104515[/snapback]

Konklusjonen var vel at den ikkje var so verst. Uansett, målet mitt var berre å motbevise påstanden om at TV med 1080p ikkje ville bli tilgjengeleg for vanlege folk før langt inn i framtida. Det er faktisk tilgjengeleg allereie i dag. Og det er 7 månadar til PS3 kjem ut, om eg har forstått det rett. :)

 

Kay

6104569[/snapback]

 

Men så skal man jo kjøpe ordentlig kvalitet også da, ingen vits å kjøpe noe halvveis :) Akkurat som bluray spilleren til ps3 nok langtifra er god nok for en ordentlig hjemmekinoentusiast

Lenke til kommentar
Men så skal man jo kjøpe ordentlig kvalitet også da, ingen vits å kjøpe noe halvveis :) Akkurat som bluray spilleren til ps3 nok langtifra er god nok for en ordentlig hjemmekinoentusiast

6105163[/snapback]

Det er det vel litt tidleg å bedømme enno, er det ikkje det? Eg ser ikkje bort ifrå at eg brukar den på PS3 ei stund, og investerar i ein standalone-spelar når teknologien har utvikla seg vidare og prisane har gått ned.

 

DVD-spelaren på PS2 ga meg forresten ein god del betre bilete enn VHS-spelaren eg brukte før. :p

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

har en Playstation med Final Fantasy 8 og 9, hadde en del andre spill før meg så bestemte jeg meg for å selge dem, men så fant jeg ut at jeg kunne ikke selge final fantasy så derfor beholdt jeg maskinen og FF.

Så har jeg en Atati 2600 som jeg kjøpte på loppemarked, desverre uten spill eller kontroll, men er i helt ny inpakning med adapter og kabler osv :)

så har jeg en NES med supermario, tetris, knigtrider, simpson, turtles og et fotballspill

 

lurer litt på å skaffe en playstation3 når den kommer

Lenke til kommentar

En oppdatering for regnearket mitt har blitt foretatt og resultatet ligger nogenlunde der det lå forrige gang. Wii ligger fortsatt over Xbox 360, men nå med bare en konsoll. PS3 ligger enda dårlig ann i denne meningsmålingen, men har steget med omtrent et prosentpoeng. Men dere vil sikkert se resultatet til nå.

 

 

Meningsmåling-resultat for 15.05.06: Regneark

Lenke til kommentar

Wii og PS3, i den rekkefølgen.

 

Alltid vært en meget stor fan av Nintendo og med Wii tar de det hele minst 3-4 kjempehopp i riktig retning. Egentlig har det vel vært bestemt at jeg skal ha en siden den het Revolution og man kunne spille gamle Nintendo-spill på den, men kan ikke si at E3 har gjort noe for å senke forventningene. Twilight Princess kommer til å bli en hit på linje med, om ikke enda bedre, enn Ocarina of Time! Metroid Prime med en slik kontroller kan også bli uhyre moro, vanskelig å skylde på styringene ved dårlig aim iaff..

 

PS3 kom vel på listen når jeg så litt fra FF XIII! Spiller for tiden gjennom FFX for tredje gang og etter det er det FF VII som står for tur. MSG4 skal da ikke beskyldes for å virke som bortkasta penger det heller. Heavenly Sword var dessuten meget imponerende og ga meg litt GoW-feeling.

 

360 har ikke imponert meg, i det hele tatt. Grei nok grafikk er det vel, sett verre pris har man ratt også. Men oppgraderinger til konsollen din? Som du må betale for og, høyst sannsynlig, være avhengig av for å etterhvert kunne spille de nyeste spillene? Ikke bra, ikke bra. Trodde folk hadde lært av Rumble Pack osv til N64..

Lenke til kommentar

Ny oppdatering av meningsmåling resultat:

 

Meningsmåling-resultat for 22.05.06: Regneark

 

Wii leder nå med litt over to prosentpoeng. Under kommer Xbox 360 med sine 37.70 %. Til slutt ligger PS3 med sine 22,04 %. Det vil si at Xbox 360 og Wii fortsatt ligger og seiler på toppen av meningsmålingen mens PS3 for øyeblikket ligger litt dårlig ann. Ting kan forandre seg, men mye tyder på at resultatet til nå representerer brukerne her på forumet ganske godt da prosentpoengene har lugget jevnt over likt.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...