Gå til innhold

Har du sommerformen inne? (2006)


Anbefalte innlegg

Hvordan ligger treningsfolket an med sommerformen nå? Er du klar for lange dager på stranden i sommer i bar overkropp?

 

Har du deffet bort alt som heter fett nå slik at huden ligger stramt rundt six-packen, eller er du fremdeles på bulk?

 

Er du fornøyd med de restultatene du har oppnådd i forhold til det du håpet på?

 

Selv er jeg fremdeles litt i byggefasen i håp om å legge litt ekstra på meg. Grunnen er at jeg hadde veldig lite penger til skikkelig mat i vinter og klarte derfor ikke å trene meg opp, men nå er det mye bra mat, gainer og kreatin. Så jeg kjører på meg litt ekstra harde terningsøkter om dagene.

 

Men så er jeg jo ganske tynn i utgangspunktet så jeg håper på å fjerne det lille bukfettet jeg har nå..

 

 

Jeg skal vurdere å legge ut bilde etterhvert dersom tråden går i den retningen.. men jeg tør ikke være først.. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at jeg har lagt på meg 13kg i høst/vinter så er det fremdeles et stykke å gå. Startet i høst på 79 kg, veide på det meste 92. Har nå begynt å jogge og spise mer disiplinert med tanke på karbohydrater og fett. Er nå nede i 86kg. Satser på å komme meg ned i ca 80kg i løpet av mai/juni.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske den var bedre, jeg har dessverre på grunn av sykdom ikke fått fulgt treningsprogrammet jeg satte opp for meg selv. Så nå har jeg gode og store armmuskler (er nok litt for glad i å bokse på sekk :ermm: ), men ellers lite...

 

Har for øvrig tatt årets første dukkert...

Lenke til kommentar

sommerform nei, det har vi ikke sett!

 

føler jeg gir f*** i å deffe med mine knappe 83 kg, er vel nok fett der fra før av så jeg blir vel bare lei meg når jeg får se hvor liten jeg egentlig er :cry:

 

men, forsetter jeg sånn som jeg har gjort siden februar i fjor veier jeg 100 kg på samme tid neste år (selv om jeg tviler sterkt), og da er det nok mulig jeg tar meg en deff :w00t:

Lenke til kommentar

Må vel snart ta til med litt styrketrening og jogging.

 

Vekten har holdt seg stabilt siden jeg gikk ned fra 83 til 78 i fjor høst. Men sixpacken er blitt redusert i mengde.

 

Men det spørs hva jeg tar meg tid til. Er sykemeldt for tiden og det setter endel begrensninger. Kommer vel hovedsakelig til å fokusere på styrke, da kondisjonen normalt sett er høy selv uten regelmessig trening.

Lenke til kommentar

Gått opp 25 kilo på bulken nå, har enda 16kilo igjen, så det blir ikke sommerform i år heller. Har dog liten fettprosent så det tar ikke mange ukene å få tydelig six-pack, men jeg skal øke fettnivået etter neste uke, så da får jeg mer bulkeform igjen :)

 

Kan ikke trene skikkelig uten bulk vettu ;)

 

(Skal normalt ligge deffa på 82 kilo for å kunne delta på scenen i den vektklassen jeg skal på)

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Six-packen sitter fint og stramt, huden har fått et gyllent skjær, og jeg har mye mer ryggmuskler enn i fjor.

 

Allikevel føler jeg at brystet er redusert i forhold til tidligere i år, kanskje fordi jeg er inne i en hard russetid, har gått ned 1-2 kg :( ... Men det kan også være at jeg bare føler at brystet er mindre fordi jeg ikke har trent det på halvannen uke.

Lenke til kommentar

Driver helårsidrett (svømming), og har lagt i hardtrening siden sommerferien sluttet, så formen har vel egentlig aldri vært dårlig. :)

Har allerede vært ute i bar overkropp og badet.

Når jeg tenker på sommerformen, er løpekondis det første som faller inn i hodet mitt. Men jeg ser dere tenker på litt andre ting.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Joggingen har startet, og jeg har bare løpt to 5000-metere så langt (snøen lå J*VLIG lenge på idrettsbanen); den ene på 20:37, den andre på 19:57, dvs. 15 km/t, noe jeg er godt fornøyd med. Målet for de to neste ukene er å komme seg ned mot 19:30, etter dette skal jeg begynne å løpe lenger. Jeg må også putte inn noen intervalløkter i blant. Skal også nevnes at jeg har jogget/løpt en del før jeg tok 5000-meterne. Styrketreningen har dabbet av litt, og jeg har hatt tilbakegang bl.a. i benken, som jeg trente i dag.

 

Dessuten har jeg merket at russetiden kanskje har tatt litt på volumet av magemusklene, men det er mulig det bare så sånn ut siden det var lenge siden jeg hadde spist.

Lenke til kommentar
Med tanke på at jeg har lagt på meg 13kg i høst/vinter så er det fremdeles et stykke å gå. Startet i høst på 79 kg, veide på det meste 92. Har nå begynt å jogge og spise mer disiplinert med tanke på karbohydrater og fett. Er nå nede i 86kg. Satser på å komme meg ned i ca 80kg i løpet av mai/juni.

6081923[/snapback]

Pedersen, ditt største problem er at du sitter i godstolen og ser for mye film mens du heller i deg øl. :p

Lenke til kommentar
Pedersen, ditt største problem er at du sitter i godstolen og ser for mye film mens du heller i deg øl. :p

6108994[/snapback]

Og det er noe jeg kommer til å fortsette med helt til jeg dør. Jeg elsker å trene, men det skal aldri gå utover den generelle livskvaliteten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...