Gå til innhold

Har du sommerformen inne? (2006)


Anbefalte innlegg

magan har est seg ut siden jeg starta i militæret men har klart å skjerpe meg den siste måneden så det ser ikke sånn altfor gærnt ut nå.. fortsatt har jeg såpass høy fettprosent at magemusklene ikke synes noe særlig.. er en sånn liten-kraftig type.

Største problemet mitt er uansett mye hårvekst generellt på kroppen.. den er kjip. er det noen som vet om noen gode behandlinger med laser så gi meg gjerne noen tips og telefon nr.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det kan også være at jeg bare føler at brystet er mindre fordi jeg ikke har trent det på halvannen uke.

6100193[/snapback]

 

Hehe, tenk hvordan jeg føler meg: Rett før påske tok jeg en ukes ferie i london - uten trening. I påsken var jeg på fjellet - uten trening. På fjellet tryna jeg og skadet en muskel i skulderen så det sang. Første gang jeg trente styrke etter dette var i dag, og jeg klarer kun noen få øvelser mens andre øvelser river til i armen så det jaller i berg og daler, eksempelvis dips.

 

Og jeg som trente så bra etter jul i håpet om en skikkelig bra sommer... :(

 

Har iallfall klart å holde bra kosthold og få vekk underhudsfett, men hva hjelper det når ikke musklene helt er der?

 

/få-ut-litt-frustrasjon

Lenke til kommentar

Dei siste to vekene har eg kjent at formen beggyner å nærme seg toppform. Den skal være klar den 10. Juni. Eg komme tenkt meg 3-4 veker ekstra så eg får på endå ein byggeperiode (2-3 harde veker direkte retta mot toppform etterfulgt av ein rolig veke) til for å nå heilt opp, men det får våge seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...