Gå til innhold

Logitech med nye ratt til PC og Xbox 360 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Mamoz og MPX har nettopp utsatt lager dato til starten av November, har noen hørt noe om at rattets release er utsatt?

6955828[/snapback]

Det vet jeg ikke. Det jeg imidlertid vet er at jeg har G25 til test nå, og at en omtale kommer om ikke så lenge. :)

6956137[/snapback]

 

Den omtalen gleder jeg meg til!

Hvor har dere fått rattet fra?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åhh, det rattet MÅ jeg bare kjøpe. bare litt dumt at jeg ikke har mye penger akkurat nå, og har logitech driving force pro fra før. litt synd å kvitte seg med et såpass nytt ratt og. Men dette skal jeg kjøpe om noen måneder da alle har kjøpt det, og den begynner å falle i pris :)

Lenke til kommentar
Er det mange som forhånsbestiller fra komplett?

De skal jo få det inn den 11, og beholdningen minker allerede :cool:

Må vel snart bestille!

6986388[/snapback]

Har bestilt der og på Mamoz, tar det som kommer først.

Mamoz bestillingen er "hentes i butikk" så jeg slipper å send tilbake eller noe hvis de kommer samtidig.

 

Får bare håpe det kommer når Komplett venter det inn (11.10) og ikke når Mamoz venter det inn (27.10).

Lenke til kommentar

Ubekreftede leveringsdatoer tror jeg bør ta med et par klyper salt. Virker som det automatisk legges til et visst antall dager eller uker når det ikke kom inn på den datoen som først ble satt.

 

Men her er noe å kikke på mens man venter:

 

Review av G25 rattet inkludert demo av rattet på en 720p HDTV video (150MB): :dribble:

 

http://www.hardware.info/en-US/articles/am..._wheel__Review/

Endret av hwe
Lenke til kommentar
Ubekreftede leveringsdatoer tror jeg bør ta med et par klyper salt. Virker som det automatisk legges til et visst antall dager eller uker når det ikke kom inn på den datoen som først ble satt.

 

Men her er noe å kikke på mens man venter:

 

Review av G25 rattet inkludert demo av rattet på en 720p HDTV video (150MB):  :dribble:

 

http://www.hardware.info/en-US/articles/am..._wheel__Review/

6989054[/snapback]

 

WOW!! :dribble: Må ha! Bare må ha! Nå skulle jeg ønske jeg var rik! :no:

Lenke til kommentar
Har aldri hatt ratt & pedal før men fikk lyt på dette. Har savnet clutch!

 

Edit: Kjøper jeg dette må jeg nok ha peter solberg stolen og :p

Ender vel på opp imot 5 høvdinger da  :cry:

6990312[/snapback]

Også må du kjøre LFS(live for speed).. vi arrangerer NM for tiden på lfsnorge.net... :D

 

Men er det noen som har fått rattet ennå.... ??

Endret av bluejudas
Lenke til kommentar
Har aldri hatt ratt & pedal før men fikk lyt på dette. Har savnet clutch!

 

Edit: Kjøper jeg dette må jeg nok ha peter solberg stolen og :p

Ender vel på opp imot 5 høvdinger da  :cry:

6990312[/snapback]

 

Anbefaler virkelig Petter Solberg-stolen.

Noen av løsningene for justering av lengde / høyde på rattet kunne vært bedre, men man sitter som en konge og får virkelig forsterket følelsen av å sitte i en bil.

Bruker den hver dag på jobben :)

Lenke til kommentar

sendte mail til komplett å spurte.

 

det er (som det står) 16stk tilgjengelige av det partiet som kommer inn.. de har ikke fått dato på når det kommer.. og etter det han visste, så kom de til å få inn flere etter dette partiet også..

 

så jeg tror jeg (og dere som har lyst på det) kan ta det med ro.. det er jo en del "webshopper" som får det inn, og det er jo også forholdsvis dyrt.. men jeg kommer nok til å gå for ett slik ratt..

 

gleder meg :)

 

Logitech G25 + GTR 2 bli bra :thumbup:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...