Gå til innhold

Logitech med nye ratt til PC og Xbox 360 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser veldig bra ut, men hvor er bilder av pedalene? Hmm.. blir litt mistenksom, jeg. Pedalene er som regel den delen av et slikt sett produsenten ikke bruker særlig mye tid på. Håper jeg blir positivt overrasket. Prisen er helt grei, den. God kvalitet koster litt.

 

Edit: Eh DOH! Så pedalene nå.. link. De ser bra ut, med solide dempere.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et "Logitech driving force pro" nå men hadde hatt veldig lyst på dette.

 

Håper det blir såpass populært at Logitech lager flere, eller tilføyer det samme til etterfølgende produkter.

 

Slik ratt har vel ikke vært særlig aktuelt for meg tidligere pga prisen, men 2500kr er ikke helt avskrekkende dersom det er holdbart.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvilke butikker får det inn, da? "Begynnelsen av Juli".. vel, det er August snart, og prisguiden viser ingen treff. Komplett har det ikke i oversikten (men de har Saiteks kommende rudder pedals der, for de som er flightsim interessert).

 

Jeg skal ha dette rattet.

6573514[/snapback]

Det kommer ikke før i oktober:http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2217,CONTENTID=11867

 

The limited-edition Logitech G25 Racing Wheel will be available in the U.S. and Europe beginning in October.
Lenke til kommentar
Noen som vet om dette settet kommer med en x,y og en z akse?

Slik at man skal kunne bruke gass og brems samtidigt f.eks.

 

Andre logitech ratt jeg har prøvd, som MOMO har jo ikke muligheten for dette såvidt jeg vet.

6605776[/snapback]

 

Skulle likt å visst det selv.

Du kan jo bruke clutch og gass samtidlig.

Men kan du bruke bremsen også?

 

Er vel ingen som vet noe om det enda?

Lenke til kommentar
Noen som vet om dette settet kommer med en x,y og en z akse?

Slik at man skal kunne bruke gass og brems samtidigt f.eks.

 

Andre logitech ratt jeg har prøvd, som MOMO har jo ikke muligheten for dette såvidt jeg vet.

6605776[/snapback]

 

Skulle likt å visst det selv.

Du kan jo bruke clutch og gass samtidlig.

Men kan du bruke bremsen også?

 

Er vel ingen som vet noe om det enda?

6606571[/snapback]

 

Ja, clutchen må jo ha en egen akse. Men det jeg er redd for da er att dem da sammenkobler gass og brems i en egen akse slik att man ikke kan bruke dem separat.

 

Noe som er litt kjipt.

Man kan jo f.eks bruke "venstre-fots" bremsing i RBR for å kunne holde turbo-trykket oppe mens man deakselerer inn i en sving.

Det samme kan man gjøre i Live for Speed også.

Hadde vært kjekt, for det åpner for en raskere kjøre måte.

Lenke til kommentar
Noen som vet om dette settet kommer med en x,y og en z akse?

Slik at man skal kunne bruke gass og brems samtidigt f.eks.

 

Andre logitech ratt jeg har prøvd, som MOMO har jo ikke muligheten for dette såvidt jeg vet.

6605776[/snapback]

 

Det fungerer med Logitech Driving Force Pro, rart om de ikke tar med dette videre til G25

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...