Gå til innhold

Logitech med nye ratt til PC og Xbox 360 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

det er (som det står) 16stk tilgjengelige av det partiet som kommer inn.. de har ikke fått dato på når det kommer.. og etter det han visste, så kom de til å få inn flere etter dette partiet også..

 

så jeg tror jeg (og dere som har lyst på det) kan ta det med ro.. det er jo en del "webshopper" som får det inn, og det er jo også forholdsvis dyrt.. men jeg kommer nok til å gå for ett slik ratt..

 

Ja som jeg sa over så har Logitech sagt at det blir tilgjengelig i lang tid selv om de sier det er "limited edition".

 

Logitech G25 + GTR 2 bli bra  :thumbup:

7010682[/snapback]

 

Jepp, og RACE (WTCC). Og rFactor, Live for speed, Richard Burns Rally, Grand Prix Legends, GTLegends mv.

 

Har bestilt hos Netshop for et par uker siden, håper jeg er tidlig nok i køen til å få av første levering.

Endret av hwe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mamoz og MPX har nettopp utsatt lager dato til starten av November, har noen hørt noe om at rattets release er utsatt?

6955828[/snapback]

Det vet jeg ikke. Det jeg imidlertid vet er at jeg har G25 til test nå, og at en omtale kommer om ikke så lenge. :)

6956137[/snapback]

 

Hvor blir det av testen av rattet?

Lenke til kommentar
Hehe... har ikke folk hørt om revers? :p  Er nok av biler som kommer med girkasser som har 6 gir forover og 1 bakover.

7050964[/snapback]

 

 

Hehe...rattet har jo 6 gir forover og 1 bakover...

:roll:

 

 

BMW m5- 7 gir ;)

7051728[/snapback]

 

Ja den har 7 gir men ikke H gir. Det er en SMG kasse hvor man kan gire sekvensielt med girspaken eller med paddles på rattet eller automat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm, når mamoz har bekreftet i morgen, netshop har ubekreftet på lager i morgen, og komplett sier forventet forsendelsesdato i orderen min er i morgen, så er det vel bare å krysse alt man kan og håpe på det beste!

 

Men så husker jeg jo at når det sto forventet forsendelsesdato 19/10 så forskjøv den seg med en uke dagen før :(

 

Bestiller ikke fra pixmania, de skal jo ha over 500,- i frakt, også var det litt mye negativt om de i webshopguiden

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...