Gå til innhold

Logitech med nye ratt til PC og Xbox 360 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

hmm, når mamoz har bekreftet i morgen, netshop har ubekreftet på lager i morgen, og komplett sier forventet forsendelsesdato i orderen min er i morgen, så er det vel bare å krysse alt man kan og håpe på det beste!

 

Men så husker jeg jo at når det sto forventet forsendelsesdato 19/10 så forskjøv den seg med en uke dagen før :(

 

Bestiller ikke fra pixmania, de skal jo ha over 500,- i frakt, også var det litt mye negativt om de i webshopguiden

7146554[/snapback]

 

Jepp, min står også at skal være klar i morgen. Bestilte jo egentlig til det pariet som skulle komme 11/10, så man kan jo håpe. I så fall blir det rally til hentebua!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, min står også at skal være klar i morgen. Bestilte jo egentlig til det pariet som skulle komme 11/10, så man kan jo håpe. I så fall blir det rally til hentebua!

7147236[/snapback]

 

Nå står det 1/11 på orderen :( får følge med litt på mamoz og netshop og bestille fra en av de om de får det på lager i dag!

 

Edit: Jeg gir opp og kjøper ekstern harddisk i stedefor, ser ut til at jeg får penger nok igjen før jeg får noe ratt og pedaler

Endret av Smeltelim
Lenke til kommentar

Endelig kom rattet ved navnet g25 racing wheel.

fy fankeren jeg er megafornøyd.dette er det råeste rattet jeg noen gang har eid.

richard burns rally og gtr er ikke blitt det samme som før.

anbefales på det sterkeste.11 av 10 i karakter.

 

synd at det koster litt ekstra fra pixmania.men vel verd hver eneste krone.

 

FY FAEN !!!!

 

:dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Hvis det er flere, som meg, som ikke fikk en endringsbekreftelse fra komplett på tirsdag, og dermed trodde at nå var det kommet, må jeg skuffe dere. På min ordre står forventet sendingsdato 1/11, men ingenting har skjedd. Jeg ringte Komplett, og de sa at Logitech klarer ikke å gi dem en konkret dato, så vi må nok vente litt til i høst mørket.

Det begynner virkelig å drøye nå. Jeg snakka med en representant for Logitech på Electroworld, og han sa at det var i begynnelsen av november det ville komme ut. Så kanskje til uka igjen?

 

Uansett, det har drøyd lenge nå :hmm:

Lenke til kommentar

Jadda!

 

Etter flere frustrerende uker med venting er det omsider over. Mandag står UPS med G25 på døren. Burde muligens ventet og spart et par tre hundrelapper, men de sløser jeg sikkert bort uansett:)

 

Sendte mail til Logitech (greit.. litt desp) og de forklarte at vi antageligvis kan forvente rattet for resten av EU (og Norge) midten/slutten av november. Men for en utålmodig sjel som meg gav de meg en annen opsjon... Man får bestilt rattet fra Logitech, men i engelsk utførelse som ble klart nå for noen dager siden. Greit, man må ha en overgang for engelsk kontakt, men det er også det. Bestilte torsdag og rattet leveres på døra mandag. Perfekt!

 

Koster kr 2499 på hjemmesidene til Logitech (dyreste jeg har sett trur jeg), men med 85kr for ekspressfrakt så kommer jeg ikke så galt ut. Et tips for de av dere som ikke kan vente og synes noen få hundrelapper er mindre verdt enn noen uker med ekstra ratting:)

Endret av Chriz77
Lenke til kommentar

Koster kr 2499 på hjemmesidene til Logitech (dyreste jeg har sett trur jeg), men med 85kr for ekspressfrakt så kommer jeg ikke så galt ut. Et tips for de av dere som ikke kan vente og synes noen få hundrelapper er mindre verdt enn noen uker med ekstra ratting:)

7261364[/snapback]

 

Logitech shipper vel dette fra utlandet? Mener å huske at de sender alt fra...ehm... en annen plass enn Norge, og dette medfører vel "litt" ekstra avgifter.

 

Ikke sikker altså :)

Lenke til kommentar
Logitech shipper vel dette fra utlandet? Mener å huske at de sender alt fra...ehm... en annen plass enn Norge, og dette medfører vel "litt" ekstra avgifter.

 

Ikke sikker altså :)

7261472[/snapback]

 

Det er et poeng det ja. Jeg ser fra sporingen hos UPS at den sendes fra Tyskland. Kommer litt an på hvordan Logitech behandler dette... Om de frakter de "selv" til Norge og selger meg det herfra til en fast pris eller om jeg som privatperson blir belastet prisen fra Tyskland (moms, ekstra frakt osv).

 

Jeg bestilte fra Logitech sine sider (på norsk) og valgte engelsk ratt. Det jeg trur og håper er at det er mer et lager Logitech har i Tyskland enn at man kjøper direkte... Jeg kan gi en tilbakemelding når jeg har rattet i hånden (rettere sagt montert i Solberg stolen) om jeg har fått no ekstra faktura.

Endret av Chriz77
Lenke til kommentar
Jadda!

 

Etter flere frustrerende uker med venting er det omsider over. Mandag står UPS med G25 på døren. Burde muligens ventet og spart et par tre hundrelapper, men de sløser jeg sikkert bort uansett:)

 

Sendte mail til Logitech (greit.. litt desp) og de forklarte at vi antageligvis kan forvente rattet for resten av EU (og Norge) midten/slutten av november. Men for en utålmodig sjel som meg gav de meg en annen opsjon... Man får bestilt rattet fra Logitech, men i engelsk utførelse som ble klart nå for noen dager siden. Greit, man må ha en overgang for engelsk kontakt, men det er også det. Bestilte torsdag og rattet leveres på døra mandag. Perfekt!

 

Koster kr 2499 på hjemmesidene til Logitech (dyreste jeg har sett trur jeg), men med 85kr for ekspressfrakt så kommer jeg ikke så galt ut. Et tips for de av dere som ikke kan vente og synes noen få hundrelapper er mindre verdt enn noen uker med ekstra ratting:)

7261364[/snapback]

fikk mitt fra pixmania for 2 uker siden.(ble sendt fra paris)

total kostnad 3000 ++

men vel verd pengene.

råeste rattet som jeg noen gang har eid.

Lenke til kommentar
Logitech shipper vel dette fra utlandet? Mener å huske at de sender alt fra...ehm... en annen plass enn Norge, og dette medfører vel "litt" ekstra avgifter.

 

Ikke sikker altså :)

7261472[/snapback]

 

Det er et poeng det ja. Jeg ser fra sporingen hos UPS at den sendes fra Tyskland. Kommer litt an på hvordan Logitech behandler dette... Om de frakter de "selv" til Norge og selger meg det herfra til en fast pris eller om jeg som privatperson blir belastet prisen fra Tyskland (moms, ekstra frakt osv).

 

Jeg bestilte fra Logitech sine sider (på norsk) og valgte engelsk ratt. Det jeg trur og håper er at det er mer et lager Logitech har i Tyskland enn at man kjøper direkte... Jeg kan gi en tilbakemelding når jeg har rattet i hånden (rettere sagt montert i Solberg stolen) om jeg har fått no ekstra faktura.

7261558[/snapback]

 

Har rattet kommet?

Ble det noe toll/moms?

Lenke til kommentar
Etter som jeg har forstått kommer det ratt inn denne uka i forskjellige butikker, men de fleste har ikke fått bekreftelse enda..

 

Ser at Mamoz har bekreftet i dag faktisk, men de har ikke fått inn på lager enda..

 

Venter i spenning denne uka altså  :)

7276970[/snapback]

 

Ja, kan jo håpe. De har holdt på slik i flere uker nå. Setter dato 3-7 dager fram i tid uten å vite om det faktisk kommer... Importør vet visstnok ikke når det vil komme til landet (iallefall ikke forrige uke, har kontakt i Elkjøp som sjekket opp). Fikk rattet i går fra Logitech. Helt konge!

Lenke til kommentar
Hvor mye måtte du betale?

Ble det noe toll/moms?

7281417[/snapback]

 

Ikke fått noe beskjed om toll/moms, men dette er ofte noe du ikke ser noe til før det plutselig dumper ned i postkassa... Siden det stod eksport på esken og ikke import så antar jeg at Logitech sender via et distribusjonssenter i Tyskland og at det dermed ikke regnes som at jeg importerer selv... Prisen for meg på nettsiden med frakt ble rapportert i underkant av 2600. Det samme stod også på pakken jeg mottok..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk medling fra Mamoz tidligere i dag, dro innom etter skolen og i dag hadde de rattet inne så nå er jeg den lykkelige eier av G25. Er utrolig imponert, pedalene er bare rett og slett perfekte, rattet er også utrolig bra. Det står desverre på siden deres at de ikke har flere på lager

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...